До відома депутатів!
В зв’язку з проведенням 05 листопада семінару «Підготовчий процес до скликання першої сесії. Організація та проведення першої сесії місцевої ради», повідомляємо, що чергове засідання сесії селищної ради відбудеться 06 листопада.
Заява(пропозиція)
Отримавши запрошення на чергове засідання сесії Козівської селищної ради, та ознайомившись з проектом рішення на офіційному сайті Козівської селищної ради, мушу зауважити наступне:
1) Щиро дякую за запрошення!
2) Буду.
3) Щодо формулювання питання на розгляд сесії, то в разі посилання на певні мої заяви(звернення), то згідно з чинним законодавством воно має відповідати темі(змісту) заяв. З урахуванням уточнень це питання «Про облаштування паркового комплексу районі автовокзалу біля річки Коропець». А питання про дитячий майданчик, на мою думку, варто розглядати, як частина вищевказаного.
4) Враховуючи мої пропозиції від 19.08.20 та 20.08.20 й відповіді на них від 28.08.20 №01-745/3-09 та №01-748/3-09 про узагальнення пропозицій та винесення цих питань на розгляд чергової сесії селищної ради ймовірно варто ці пропозиції також включити у перелік тем пов’язаних з вищевказаним питанням.
5) Окрім дитячого майданчику після припинення акції протесту на вищевказаній території ще залишились три лавочки в стилі «лофт» та смітник. Ці об’єкти також вказувались мною разом із майданчиком у протоколі наряду патрульної поліції, який був мною викликаний з метою задокументувати як об’єкти що залишаються та згідно з чинним законодавством мають трактуватись(оформлюватись) як «знахідка», так і задовільний санітарний стан території, де проходила акція. Відповідно, згідно з чинним законодавством, ці об’єкти також за замовчуванням вже є власністю громади та мають бути прийняті на баланс відповідних структурних підрозділів. Також зауважу, що лавочки в стилі «лофт» хоч і не зовсім відповідають традиційним уявленням про таку категорію об’єктів, проте виготовлялись вони виключно виходячи з побажань аудиторії тематичних місцевих груп в соціальній мережі Фейсбук. Ймовірно побажання представників громади висловлені в цих групах також варто взяти до уваги. Допис про ці лавочки на сторінці присвяченій парковому комплексу здобув підтримку більше 50 користувачів, у групі «Правдива Козова» - близько 40, у групі «Рідна Козова» - більше 120, у групі «Козова» - близько 140. Це одні з найвищих показників підтримки дописів у вищевказаних групах.
6) Варто також звернути увагу, що хоч прийняття на баланс структурних підрозділів(підпорядкованих підприємств) цих об’єктів як «знахідок» повністю відповідає чинному законодавству, проте відповідні нормативно-правові акти передбачають ще такі процедури, як оцінка об’єктів та зберігання об’єктів до передачі на баланс. Ймовірно ці вимоги чинного законодавства варто було б також врахувати.
7) Стосовно колективного звернення жителів вулиці Герети «про недопущення будівництва паркового комплексу без відповідної документації» ймовірно цю тему варто розглядати окремо, оскільки, як з’ясувалось, мотиви цих жителів мають певне підґрунтя. Козівчан, чиї огороди виходять безпосередньо до прибережної зони найбільш ймовірно непокоїть, що вони більше не зможуть використовувати громадську землю для своїх власних потреб – випасу худоби та птиці, несанкціонованого продовження городів, тощо. На мою думку ці інтереси мешканців не можна не враховувати у подальшому плануванні розширення паркового комплексу. Варто окремо дослідити це питання та утворити певну «буферну зону» між огородами мешканців та розміщенням об’єктів паркового комплексу. Офіційний дозвіл використовувати таку буферну зону для власних потреб мешканців найбільш ймовірно відкине будь-які інші заперечення та врахує відповідні інтереси. Поясню чому це буде більш актуальним за чітке планування паркового комплексу. Відсутність чіткого «капітального» плану дозволить утворити так званий «живий парк», який стане ще одною своєрідною родзинкою Козови. Живий парк означає мінімальну кількість(або повну відсутність) капітальних споруд та можливість переміщувати об’єкти, змінювати дизайн, оздоблення та загальне планування. Це можливість влаштовувати дитячі(підліткові) конкурси з ландшафтного дизайну, закладати основи розуміння принципів містобудування, тощо. Це дасть можливість змінювати поточне планування парку у відповідності з новими тенденціями та течіями, щоб він завжди залишався сучасним.
8) За час «акції» стало зрозуміло, що дана територія потребує належного догляду, а об’єкти, що на ній розміщуватимуться постійного обслуговування. Зокрема це стосується регулярного прибирання та своєчасного вивезення сміття. Також певні об’єкти вимагатимуть поточного ремонту для підтримки їх належних експлуатаційних характеристик. З огляду на це вважається доцільним не лише доручити комунальному підприємству нагляд за порядком та належним станом об'єктів, а призначити відповідальну особу, що опікуватиметься саме парковим комплексом. Найбільш доцільно на думку ініціаторів буде ввести у штат КП «Благоустрій» посаду «Директор парку» із статусом другого заступника директора підприємства. Посадові обов’язки цієї штатної одиниці напевно мають включати не стільки управлінські функції, скільки обов’язок власноруч піклуватись про належний технічний стан об’єктів. Найбільш підходящою кандидатурою на цю посаду ймовірно є кандидатура одного з активістів Козівчанина Володимира Сташківа, який проявив себе як талановитий ініціативний відповідальний організатор, вправний майстер та кмітливий «архітектор». Головне, що пан Володимир має хист до розуміння потреб та інтересів дітей – головних користувачів паркового комплексу.
9) Насьогодні дитячий майданчик розміщений на галявині, яка здавалась відносно рівною, проте підходи до нього не облаштовані, існують невеличкі пагорби, ямки та рівчаки, що в деяких випадках може бути травмонебезпечним для дітей, сам майданчик потребує закріплення до землі та усунення дрібних недоліків, що виявлені в процесі користування. Як і зазначалось в попередніх заявах, як ініціатор акції, я готовий самостійно та за власний кошт усунути виявлені недоліки, проте має бути забезпечений нагляд з боку фахівців балансоприймача як і якості усунення недоліків, так і робіт пов’язаних із кріпленням до землі елементів майданчику. Крім того я не маю ні необхідної техніки, ні відповідної кваліфікації, щоб вирівняти земельну ділянку навколо майданчика та площадки для встановлення лавочок й розміщення смітників. З іншого боку для підприємства, що має в наявності необхідну техніку такі роботи займатимуть не більше 1/2 робочого дня. Відповідно варто доручити КП «Благоустрій» планування земельної ділянки та загальний нагляд за доробкою дитячого майданчика.
10) Задля безпеки користувачів варто забезпечити освітлення даної території та встановити камери відеоспостереження. Зі свого боку готовий забезпечити за власний кошт інтерактивне(економне) освітлення об’єктів паркового комплексу, яке автоматично вмикатиметься в присутності людини. Проте функціонування такої системи вочевидь неможливе без підключення до електромережі. Стосовно моєї попередньої пропозиції щодо встановлення камер відеоспостереження та бездротової точки доступу до мережі Інтернет мушу визнати, що на сьогодні вже не маю фінансової можливості це забезпечити. З іншого боку це, напевно, не буде серйозним навантаженням на бюджет громади, враховуючи, що вартість встановлення 2-3 камер та wi-fi роутеру не перевищить 10тис.грн. Якщо депутати селищної ради вважатимуть це надмірними витратами, готовий за півроку віднайти самостійно необхідні кошти, або також можна запропонувати місцевим підприємцям це профінансувати за умови, що на сторінці доступу до бездротової мережі демонструватиметься відповідна реклама.
11) На моє глибоке переконання біля входу в парк необхідно встановити сучасний пересувний санітарно-гігієнічний комплекс(вбиральню), щоб подолати таке негативне явище, коли громадське місце використовується як вбиральня простонеба. Проте, наразі, також не маю можливості профінансувати за власний кошт необхідні матеріали. Разом із тим за наявності необхідних матеріалів гарантую виконання всіх необхідних монтажних робіт. За попередніми приблизними розрахунками вартість матеріалів для такого пересувного об’єкту не повинна перевищити 45тис.грн., а в найпростішому варіанті не більше 25тис.грн. Ці кошти також можна віднайти за рахунок благодійних пожертв або виділити з бюджету громади. Ймовірно, за таких умов, варто доручити КП «Благоустрій» оголосити конкурс проектів(на громадських засадах) такого комплексу та після опрацювання пропозицій винести найбільш влучні на розгляд сесії селищної ради. Ймовірно варто виходити з того, щоб виконати роботи по монтажу цього комплексу господарським методом із залученням волонтерів-монтажників на громадських засадах(на безоплатній основі).
12) Окрім змонтованих вже об’єктів є декілька об’єктів незавершених. Це, зокрема, три смітники, дві традиційні лавочки із кованими боковинками та «сімейна» гойдалка у стилі лавочок, знаряддя для організації дитячого тролею, обладнання для літнього кінотеатру, тощо. Маю намір закінчити монтаж цих(або частини) об’єктів до кінця жовтня. Зізнаюсь, що не вважаю найдоцільнішим це знов робити у спосіб через оголошення акції протесту. Крім того відсутність подібного дозволу «за замовчуванням» створює перешкоди для Козівчан, які також готові долучитись до створення у такий самий спосіб певних об’єктів для паркового комплексу, але не бажають це робити у вигляді акції протесту. Ймовірно найбільш доречним, в даному випадку, буде в якості експерименту надати дозвіл за замовчуванням встановлювати за свій кошт на вищевказаній території об’єкти соціально-культурного призначення за умови погодження із директором паркового комплексу(дирекцією КП «Благоустрій») та передачі прав власності на ці об’єкти громаді. Також в якості заохочення громадської ініціативи надати дозвіл кожному автору об’єкту присвоювати своєму творінню власне ім’я, наприклад, альтанка «Марічка», карусель «Богдан», тощо.
13) Стосовно подальшого розвитку(розбудови) паркового комплексу найбільш доцільним вбачається запропонувати дітям, в першу чергу вихованцям відповідних гуртків, подати своє бачення дизайну паркового комплексу, розміщення та стилю об’єктів. Окрім вивчення дитячих потреб та очікувань це також стимулюватиме розвитку в дітей навичок активної участі у житті громади, розуміння власної ролі у розбудові інфраструктури рідного міста, тощо. В подальшому на конкурсній основі відібрати найбільш влучні проекти та/або скомпілювати із них узагальнений проект паркового комплексу.(Автор ідеї Володимир Сташків)
14) Коли я звертався із пропозицією побудувати(облаштувати) парк ще задовго до оголошення акції протесту не передбачав, що мені запропонують для цього місце, яке в народі вважається Парком Шевченка. Мій первісний мотив був назвати побудований мною парк ім’ям моєї доньки. Дізнавшись про Парк Шевченка я зрозумів, що не маю морального права якимось чином намагатись змінити його назву. Проте у самому Парку Шевченка може існувати комплекс паркових об’єктів, що матиме свою окрему назву. Наприклад «Парковий комплекс MargoN». Окрім того у цьому парковому комплексі кожен з об’єктів взагалі може мати власну назву, яку їй дасть автор.
У зв’язку з вищевикладеним ПРОШУ:
1) Розіслати цю заяву електронною поштою всім депутатам селищної ради не пізніше 05.10.2020.
2) Переформулювати питання «Про дитячий ігровий майданчик», виклавши його у формі, яка в більшій мірі відповідає вимогам чинного законодавства – «Про облаштування паркового комплексу районі автовокзалу біля річки Коропець»
3) На засіданні сесії надати мені як ініціатору «акції» 10хвилин для доповіді(пояснень) та 5хвилин для відповіді на запитання.
4) Внести корективи(доповнення) в проект рішення з урахуванням вищевказаних зауважень, виклавши його в редакції, що запропонована нижче, або підготувати альтернативний проект рішення:
Про облаштування паркового комплексу районі автовокзалу біля річки Коропець
Розглянувши та обговоривши звернення жителя м. Київ Нефедова Володимира Олександровича від 11.08.2020 р. (вх. № Н-585/240/1.1/7.20/8.12 від 12.08.2020 р.) про проведення акції протесту в формі будівництва паркового комплексу , від 14.08.2020 р. (вх. № Н-598/240/1.1/7.20/8.12 від 14.08.2020 р.) про те, що змонтовані об’єкти не носитимуть капітальний характер, від 19.08.2020 р. (вх. № Н-612/240/1.1/7.20 від 19.08.2020 р.) про влаштування санітарно-гігієнічного комплексу, від 20.08.2020 р. (вх. № Н-613/240/1.1/7.20/8.12 від 20.08.2020 р.) про встановлення камер відеоспостереження та організацію безкоштовного бездротового доступу до мережі Інтернет у прибережній зоні поруч з автовокзалом в смт Козова, від 01.09.2020 р. (вх. № Н-654/040/2.1/3.2 від 01.09.2020 р.) про продовження акції протесту на невизначений термін, від 02.10.2020 про розгляд питання облаштування паркового комплексу, колективне звернення жителів смт Козова вул. Герети від 13.08.2020 р.(вх. № М-590/240/5.2/7.20/8.12 від 13.08.2020 р.) про недопущення будівництва паркового комплексу без відповідної документації, врахувавши суспільний резонанс, викладений в соціальних мережах навколо даного облаштування,та керуючись статями 25, 26, 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Козівська селищна рада
ВИРІШИЛА
1. Погодити розміщення дитячого ігрового майданчика в районі автовокзалу біля річки Коропець з врахуванням наявних інженерно-технічних мереж та комунікацій а також смітника та трьох лавочок в стилі «лофт» та інших об’єктів, що будуть в подальшому запропоновані ініціатором акції, за умови узгодження їх розміщення з уповноваженою обслуговуючою організацією та передачі майнових прав, якщо такі об’єкти не носитимуть капітального характеру та за наявністю зобов’язань про усунення за свій рахунок недоліків, які будуть виявлені в ході першого місяця експлуатації.
2. В якості експерименту строком на один рік надати дозвіл за замовчуванням громадянам розміщувати паркові об’єкти соціально-культурного та спортивного призначення на вищевказаній території за умови узгодження їх розміщення з уповноваженою обслуговуючою організацією та передачі майнових прав, якщо такі об’єкти не носитимуть капітального характеру та за наявністю зобов’язань про усунення за свій рахунок недоліків, які будуть виявлені в ході першого місяця експлуатації. Дозволити авторам об’єктів давати їм власну назву.
3. Погодити розміщення камер відеоспостереження та організацію бездротової точки доступу до мережі Інтернет на території розміщення паркового комплексу. Виконавчому комітету в співпраці з ініціатором «акції» виконати необхідну організаційну підготовку, включаючи пошук спонсорів установки необхідного обладнання. Дозволити демонстрацію спонсорської реклами на сторінці доступу до бездротової мережі.
4. Доручити:
4.1. Виконавчому комітету організувати проведення технічного огляду існуючих ігрових споруд та інших об’єктів в районі автовокзалу біля річки Коропець для подальшої передачі їх на баланс КП «Благоустрій». Проінформувати ініціатора створення об’єктів про виявлені недоліки та запропонувати усунути їх за свій рахунок.
4.2. Виконавчому комітету вивчити зауваження(побоювання) мешканців прибережної зони смт Козова в районі розміщення об’єктів паркового комплексу, обговорити механізми врахування їх інтересів та підготувати відповідні пропозиції для сесії селищної ради.
4.3. Комунальному підприємству «Благоустрій» ввести додаткову штатну одиницю «другий заступник директора – директор паркового комплексу» із покладенням на нього посадових обов’язків підтримувати належний технічний стан об’єктів паркового комплексу, забезпечувати утримування території паркового комплексу в належному санітарному стані, опікуватись питаннями розширення(розбудови) паркового комплексу з урахуванням наявних пропозицій громадської ініціативи. Посадовий оклад призначити згідно існуючих нормативів. Розглянути кандидатуру Володимира Сташківа в якості претендента на вищевказану посаду.
4.4. Комунальному підприємству «Благоустрій» виконати необхідні землевпорядкувальні роботи районі автовокзалу біля річки Коропець для подальшого розміщення об’єктів паркового комплексу та комфортного користування ними. Облаштувати точку підключення до мережі електропостачання з метою забезпечення освітлення території паркового комплексу як силами громадських активістів так і силами підприємства. Забезпечити належний технічний нагляд за проведенням електромонтажних робіт та робіт із усунення недоліків об’єктів паркового комплексу.
4.5. Комунальному підприємству «Благоустрій» оголосити конкурс на розробку проекту(на безоплатній основі) пересувного санітарно-гігієнічного комплексу, що розміщуватиметься у прибережній зоні біля автовокзалу смт Козова з урахуванням можливості проведення монтажних робіт господарським способом із залученням волонтерів на безоплатній основі. Надати на розгляд сесії селищної ради відповідну кошторисну документацію для прийняття рішення стосовно джерел фінансування.
5. Прийняти тимчасову назву паркового комплексу «парковий комплекс «MargoN» та дозволити ініціатору встановити пам’ятний знак за площею не більше 1 кв.м.
6. Оголосити конкурс дитячих дизайнерських та технічних проектів паркового комплексу, проінформувавши про це вихованців відповідних закладів. Розробку умов конкурсу, правил проведення та підведення підсумків доручити відповідній посадовій особі КП «Благоустрій»
7.Ініціювати перед жителями селища питання щодо подання проектних пропозицій для влаштування паркового комплексу відповідно до рішення Козівської селищної ради від 24.01.2019 р. № 1525 «Про затвердження Положення про бюджет участі (громадський бюджет) Козівської селищної територіальної громади», а також його остаточної назви.
З повагою, Володимир Нефедов
02.09.2020
Пропозиція
Пропоную спільними зусиллями встановити камери відеоспостереження та організувати безкоштовний бездротовий доступ до мережі Інтернет у прибережній зоні поруч з автовокзалом. Зі свого боку готовий придбати та безкоштовно передати на баланс визначеної структури 2-4 камери відеоспостереження й 1-2 Wi-Fi роутери та власноруч встановити їх у визначених місцях. Селищній раді та/або державній адміністрації пропоную забезпечити підключення, введення в експлуатацію та забезпечення функціонування вищевказаної техніки. Визначити компетентну особу для консультацій щодо місць розташування та підготовки до підключення вищевказаної техніки.
З повагою, Володимир Нефедов
20.08.2020
Пропозиція
У зв’язку з тим, що територія місця громадського користування у прибережній зоні використовується як вбиральня простонеба, безкоштовні громадські вбиральні поруч відсутні, а платна вбиральня на території автовокзалу навряд може вважатись такою, що відповідає сучасним санітарно-гігієнічним стандартам, пропоную за свій кошт та власними силами встановити сучасний санітарно-гігієнічний комплекс, який при цьому не буде носити характер капітальної споруди. Вказаний комплекс буде переданий мною безкоштовно у власність громаді без будь-яких додаткових умов, окрім умови забезпечити попередньо точки підводу води та підключення до каналізації.
Також мушу зауважити, що вимоги щодо надання проектної документації на вказаний комплекс не є законними, оскільки моя пропозиція не носить комерційний характер та не потребує землевідведення на мою користь. Вищевказаний комплекс буде переданий громаді, що називається «як є» із моїми зобов’язаннями негайно демонтувати його, якщо приймальна комісія визнає його непридатним для експлуатації.
Підготовку всієї необхідної документації пов’язану із моєю пропозицією рекомендую доручити апарату селищної ради, з метою унеможливлення будь-яких перешкод у реалізації цього проекту.
З повагою, Володимир Нефедов
19.08.2020
Звернення
Шановний пане Президенте!
Звертаюсь до вас, як батько та громадський активіст, з метою звернути увагу на абсолютне дикунське ставлення до захисту прав та найкращих інтересів дитини, переважно на місцевих рівнях, практично по всій країні. Як громадському активісту мені ледь не щодня доводиться стикатись із абсолютним нерозумінням важливості ролі кожного із батьків у вихованні дитини та формуванні психічно здорової всебічно розвиненої морально зрілої особистості. Хоч на загальнодержавному рівні із розумінням цих проблем ситуація дещо краща, проте відсутня комплексна програма їх вирішення.
Як результат – сотні тисяч дітей по всій країні позбавлені можливості отримувати належне батьківське піклування обох батьків. Діти широко втягуються у батьківський конфлікт тим із батьків, хто перший «захопив» дитину, використовуються в якості інструменту шантажу та маніпуляцій задля задоволення власних амбіцій або корисливих мотивів. У переважної більшості таких дітей розвивається так званий синдром батьківського відчуження, який навіть визнаний ВООЗ психічним розладом. А в Україні на загальнодержавному рівні не лише заплющуються очі на цю проблему, а навіть відсутня статистика таких випадків. Все це відбувається, як правило, за мовчазної згоди, а нерідко і з активною участю саме тих компетентних служб, які мають опікуватись захистом прав та інтересів дитини. Непоодинокі в подібних випадках і випадки гендерної дискримінації.
В якості прикладу можу навести ситуацію із моєю донькою. Ховаючи дитину від батька її обмежували у можливості отримувати повноцінну очну освіту, отримували фіктивні довідки про хворобу та дистанційне навчання, щоб уникнути відповідальності за порушення прав дитини. Цілеспрямовано шукався «спонсор», який допоможе вивезти дитину з Києва, а бажано з країни. Дитину вивезли спочатку до Тернополя, потім до райцентру Козова Тернопільської області. Вводились в оману служби у справах дітей, органи ювенальної превенції щодо місця проживання дитини. На сьогодні дитина позбавлена можливості отримувати повноцінну очну освіту всупереч норм чинного законодавства та галузевих підзаконних актів. У дитини сформований стійкий страх власного батька, чиняться перешкоди у виконанні батьківських обов'язків. Мої спроби захистити дитину та дієвим способом виправити ситуацію маніпулятивно інтерпретуються як спроба викрадення дитини, пори рішення суду, який поклав однозначну відповідальність та певні зобов'язання з цього приводу на компетентні служби органів місцевого самоврядування, які мають опікуватись забезпеченням дотримання прав та найкращих інтересів дитини. Між тим начальник місцевої служби у справах дітей не лише абсолютно ігнорує судове рішення, а ще й активно сприяє посиленню у дитини синдрому батьківського відчуження. Так, наприклад, у липні минулого року була організована акція фактичного залякування дитини під виглядом, начебто, перевірки підозри батька у вчиненні економічного насильства по відношенню до дитини. Дитина, за вказівки та сприяння начальника служби у справах дітей, фактично піддавалась допиту з боку співробітників поліції та їй доносилась думка, що ці моральні тортури їй влаштовує батько своїми заявами. Результатом стала повна відмова дитини від будь-яких контактів із батьком. Жодних дієвих заходів щодо виправлення ситуації службою не вживається, та навпаки, батькові блокується будь-яка можливість контролю за дотриманням прав дитини. Обласна служба у справах дітей також фактично ігнорує численні скарги з цього приводу.
Сподіваюсь, що враховуючи вищевикладене Ви, як батько, із розумінням поставитесь до мого наміру оголосити АКЦІЮ ПРОТЕСТУ з цього приводу.
Одразу хочу зауважити, що це буде унікальна акція протесту прикладів якої ще не було в Україні, а може й світі. Я не збираюсь перекривати дороги, зводити барикади чи блокувати роботу будь-яких державних органів.
В якості акції протесту я за свій кошт та власними силами, а також за допомогою своїх друзів, прибічників та місцевих мешканців побудую парковий комплекс на занедбаній території в центрі селища де наразі вимушена мешкати моя донька.
Всі об’єкти паркового комплексу після завершення акції протесту будуть передані громаді для подальшої експлуатації. Готовий нести відповідальність в разі, якщо із необережності буде заподіяна шкода довкіллю або в інших випадках, передбачених чинним законодавством. Сподіваюсь, що таким чином я надовго залишу згадку про необхідність належним чином забезпечувати права та найкращі інтереси дітей.
В разі, якщо ця акція не досягне мети – планую організувати подібні акції в центрі столиці України та центрах обласних міст.
У відповідності зі ст.39 Конституції України інформую, що акція проходитиме в з 17.08.20 до 02.09.20 в смт.Козова біля озера в р-ні автостанції із дотриманням карантинних вимог.
Мета акції привернути увагу до:
- ситуації, коли діти вимушені страждати через втягування їх у батьківський конфлікт;
- сучасного цивілізованого розуміння прав та найкращих інтересів дитини;
- неналежного ставлення відповідальних осіб органів місцевого самоврядування до захисту прав та найкращих інтересів дитини, зокрема в ситуації батьківського конфлікту;
- шкоди, яку наносить формуванню особистості та психіки дитини синдром батьківського відчуження.
Вимоги акції:
- відставка начальника служби у справах дітей Козівської РДА;
- відставка начальника служби у справах дітей Тернопільської ОДА;
- створення міжгалузевої робочої групи із залученням громадських активістів з метою якнайскорішої розробки та впровадження в адміністративну практику нормативно-правової бази, що здатна ефективно захистити дитину від втягування у батьківський конфлікт, забезпечити належне батьківське піклування на основі рівності прав дитини по відношенню до кожного із батьків та систематизувати персональну відповідальність посадових осіб за неналежне забезпечення прав та найкращих інтересів дитини;
- на законодавчому рівні визнати домашнім насильством невживання заходів щодо належного забезпечення найкращих інтересів дитини, зокрема подолання синдрому батьківського відчуження, з боку того з батьків з ким проживає дитина;
- забезпечити на законодавчому рівні якнайскоріший розгляд справ, що стосуються захисту прав та найкращих інтересів дитини усіма ланками судової системи;
- на законодавчому рівні забезпечити позачерговий розгляд Верховною Радою законопроектів, постанов та інших нормативно-правових актів, що стосуються захисту прав та найкращих інтересів дитини.
З повагою,
11.08.2020 Володимир Нефедов