Центр надання адміністративних послуг Козівської селищної ради надає адміністративні послуги на пересувному робочому місці з використанням спеціального комплексу «Мобільний кейс», шляхом виїзду адміністратора за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення.

Визначено категорії осіб, які мають право на отримання адміністративних послуг з використанням «Мобільного кейсу», зокрема, це:

- особи, які досягли 80-річного віку
- особи з інвалідністю 1 групи
- особи, які за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватися

 

Щоб отримати адміністративні послуги вдома, потрібно зареєструватися за посиланням https://forms.gle/jG3kMd4atNDzaeBu9 або за номероми телефонів:

+38(035) 472 16 80

+38(035) 472 13 17

+38(097) 455 82 89


РІШЕННЯ сесії Козівської селищної рада № 2290 від 27.10.2023р. "Про утворення пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг Козівської селищної ради"


Адміністративні послуги, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг Козівської селищної ради

 

Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

Суб’єкт надання адміністративної послуги – Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Івано – Франківськ)

п/п

Назва адміністративної послуги

1.

Державна реєстрація народження дитини та її походження в рамках комплексної послуги «є Малятко»

2.

Державна реєстрація народження дитини та її походження відповідно до частини першої статті 122, частини першої статті 135 Сімейного кодексу України,виключно у разі звернення заявників із заявою про державну реєстрацію народження, поданою не пізніше одного місяця від дня народження дитини, та за наявності можливості надання органами державної реєстрації актів цивільного стану послуг з державної реєстрації народження у строки, визначені Законом та Правилами

3.

Державна реєстрація смерті

4.

Державна реєстрація шлюбу

5.

Державна реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей

6.

Державна реєстрація зміни імені

7.

Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану

8.

Видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

9.

Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання

 

 

Адміністративні послуги які надаються відповідно до є Малятко — комплексна послуга для батьків новонароджених дітей.

п/п

Назва адміністративної послуги

1.

Державна реєстрація народження та визначення походження дитини

2.

Реєстрація місця проживання

3.

Призначення допомоги при народженні дитини

4.

Призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях 

5.

Внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я

6.

Реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків

7.

Видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї

8.

Визначення належності новонародженої дитини до громадянства України

9.

Внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного Державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера в ньому

 

Адміністративні послуги 

(по юридичних особах та фізичних особах-підприємцях)

Суб’єкт надання – Відділ державної реєстрації Козівської селищної ради

п/п

Назва адміністративної послуги

1.

Державна реєстраці юридичної особи (крім громадського формування)

2.

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)

3.

Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)

4.

Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)

5.

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)

6.

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)

7.

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

8.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)

9.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування)

10.

Державна реєстрація припинення юридичної особи (крім громадського формування) в результаті її ліквідації

11.

Державна реєстрація припинення юридичної особи (крім громадського формування) в результаті її реорганізації

12.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

13.

Державна реєстрація  змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

14.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)

15.

Державна реєстрація фізичної особи-підприємця

16.

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

17.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

18.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця 

 19.

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

 

 

 

Адміністративні послуги, що надаються через ЦНАП

(по нерухомому майну)

Суб’єкт надання – Відділ державної реєстрації Козівської селищної ради

п/п

Назва адміністративної послуги

1.

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно  

2.

Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно

3.

Державна реєстрація  обтяження речового права на нерухоме майно

4.

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

5.

6.

7.

  • Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень            

8.

  • Скасування рішення державного реєстратора

9.

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно 

 

Адміністративні послуги у сфері земельних відносин

Суб'єкт надання – Головне Управління Держгеокадастру у Тернопільській області

п/п

Назва адміністративної послуги

1.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

2.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу

3.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

4.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них)про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

5.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

6.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

7.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

8.

Виправлення технічної помилки у відомостях державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення

9.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1)витягу з Державного земельного кадастру про:

 землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

 обмеження у використанні земель;

 земельну ділянку

2) довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру

4) копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру

10.

Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю);

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

11.

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

12.

Видача висновку про погодження документації із землеустрою (проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки)

13.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

 

 

 

 

 

 

Адміністративні послуги соціального характеру

Суб'єкти надання: структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районної державної адміністрації та Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області

п/п

Назва адміністративної послуги

1.

Призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб

2.

Призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг

3.

Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання чи перебування  їх невідоме

4.

Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”

5.

Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг

6.

Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу

7.

Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

6.

Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

7.

Призначення державної допомоги при народженні дитини, одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»

8.

Призначення державної допомоги при усиновленні дитини

9.

Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

10.

Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям

11.

Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність

12.

Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях 

13.

Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

14.

Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

15.

Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

16.

Призначення державної соціальної допомоги на догляд

17.

Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І або ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею

18.

Призначення одноразової грошової/матеріальної допомоги особам з інвалідністю

19.

Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою

20.

Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт

21.

Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою

22.

Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт віднесеним до категорії 1, або2, або 3, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або2, або 3, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2

23.

Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їхнім батькам

24.

Призначення грошової компенсації вартості поїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам

25.

Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки

26.

Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю І та ІІ групи з наслідками травмі захворюваннями хребта та спинного мозку

27.

Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю

28.

Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

29.

Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування

30.

Призначення грошової компенсації Замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам

31.

Видача направлення до реабілітаційних установ особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності

32.

Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для  взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю  автомобілем

33.

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю

34.

Установлення статусу, видача посвідчень:

  1. батькам багатодітної сім'ї та дитині з багатодітної сім'ї;
  2. особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій);
  3. членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;
  4. учасникам війни;
  5. особам з інвалідністю внаслідок війни;
  6. особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства;
  7. ветеранам праці;
  8. жертвам нацистських переслідувань

35.

Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками):

1) осіб з інвалідністю;

2) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;

3) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

36.

Призначення допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам

37.

Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

38.

Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту

39.

Призначення компенсації вартості продуктів харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

40.

Допомога особам, які постраждали внаслідок торгівлі людьми

41.

Допомога на поховання

42.

Надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів

43.

Надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів

44.

Призначення страхової виплати медичному працівнику у разі встановлення групи інвалідності та ступеня втрати працездатності протягом одного року у зв’язку з інфікуванням гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, під час виконання професійних обовязків в умовах підвищеного ризику зараження

45.

Призначення страхових виплат членам сім’ї, батькам, утриманцям померлого медичного працівника у разі його смерті, що настала внаслідок його інфікування гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, під час виконання професійних обов’язків в умовах підвищеного ризику зараження

 

Адміністративні послуги соціального характеру

Суб'єкт надання – відділ соціального захисту населення Козівської селищної ради 

п/п

Назва адміністративної послуги

1.

Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі

 

Адміністративні послуги, які надаються безпосередньо Козівською селищною радою

п/п

Назва адміністративної послуги

1.

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами

2.

Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

3.

Отримання заяви на компенсацію для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги “є Відновлення”

4.

Подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації

5.

Надання витягу про актуалізацію даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів

 

Адміністративні послуги 

Суб’єкт надання - управління державної міграційної служби  України у Тернопільській області

п/п

Назва адміністративної послуги

1.

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку.

2.

Оформлення і видача паспорта громадянина України у зв’язку у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.

3.

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон  (у тому числі термінове оформлення).

4.

Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

 

Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації громадських формувань та статутів територіальних громад

Суб’єкт надання – Південно-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Івано - Франківськ)

         

п/п

Назва адміністративної послуги

1.

Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

2.

Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

3.

Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.

4.

Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

5.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

6.

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації.

7.

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації.

8.

Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок .

9.

Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

10.

Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.

11.

Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.

12.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.

13.

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.

14.

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації.

15.

Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.

16.

Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

17.

Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.

18.

Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.

19.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.

20.

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації.

21.

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації.

22.

Державна реєстрація створення громадського об’єднання.

23.

Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

24.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.

25.

Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання.

26.

Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання.

27.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання.

28.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання.

29.

Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації.

30.

Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації.

31.

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання.

32.

Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання.

33.

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання.

34.

Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії.

35.

Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

36.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

37.

Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії.

38.

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії.

39.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації.

40.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації.

41.

Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.

42.

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

43.

Державна реєстрація припинення громадського об'єднання, що не має статусу юридичної особи.

44.

Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.

45.

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

46.

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.

47.

Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об'єднання.

48.

Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об'єднання.

49.

Державна реєстрація постійно діючого третейського суду.

50.

Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

51.

Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду.

52.

Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань  у паперовій формі для проставлення апостиля.

53.

Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця.

54.

Державна реєстрація статуту територіальної громади.

55.

Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади.

56.

Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади.

57.

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади.

58.

Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.

59.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.

60.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.

61.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.

62.

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії.

 

Адміністративні послуги у сфері архітектури та містобудування

 

       1.

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

2.

Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки

3.

Видача дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки

4.

Видача містобудівних умов та обмежень на проектування об’єкта будівництва

5.

Внесення змін до містобудівних умов та обмежень на проектування об’єкта

будівництва

6.

Скасування містобудівних умов та обмежень на проектування об’єкта

будівництва

7.

Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для здійснення

підприємницької діяльності

8.

Продовження строку дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для

провадження підприємницької діяльності

9.

Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності

10.

Видача Витягу з містобудівельної документації 

Адміністративні послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України

 

1.

Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

2.

Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

3.

Припинення права на початок виконання підготовчих робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника

4.

Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт

5.

Реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт

6.

Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт

7.

Припинення права на початок виконання будівельних робіт, набутого на підставі повідомлення, за заявою замовника

8.

Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт

9.

Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

10.

Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації 

11.

Реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»)

12.

Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації (відповідно до пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»

 

Адміністративні послуги  Козівського управління Головного управління Держпродспоживслужби в  Тернопільській області

 

1.

Реєстрації потужностей операторів ринку

2.

Затвердження експортної потужності

3.

Внесення змін до відомостей Державного реєстру потужностей операторів ринку

4.

Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру потужностей операторів ринку використання потужності

 

Адміністративні послуги у сфері соціального захисту ветеранів війни та членів їх сімей

 

1

Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних

2

Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою такої особи

3

Прийняття рішення про проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу

4

Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни

5

Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни

6

Безоплатне спорудження надгробку на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною за встановленим зразком

7

Надання громадським об’єднанням ветеранів війни безплатно приміщень для здійснення їх статутних завдань

8

Встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності, видача посвідчення

9

Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше

10

Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту

11

Призначення виплати щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни і жертвам нацистських переслідувань

12

“Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки)

13

“Встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення

14

Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки)

15

Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України

16

Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення

17

Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою такої особи

18

Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту

19

Призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту

Адміністративні послуги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області

 

1

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

 

 

Адміністративні послуги, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг Козівської селищної ради

 

Адміністративні послуги соціального характеру

Суб'єкти надання: структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районної державної адміністрації та Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області

п/п

Назва адміністративної послуги

44.

Призначення страхової виплати медичному працівнику у разі встановлення групи інвалідності та ступеня втрати працездатності протягом одного року у зв’язку з інфікуванням гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, під час виконання професійних обовязків в умовах підвищеного ризику зараження

45.

Призначення страхових виплат членам сім’ї, батькам, утриманцям померлого медичного працівника у разі його смерті, що настала внаслідок його інфікування гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, під час виконання професійних обовязків в умовах підвищеного ризику зараження

 

 

Адміністративні послуги, які надаються безпосередньо Козівською селищною радою

№ п/п

            Назва адміністративної послуги

5.         

Надання витягу про актуалізацію даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів

 

 

Адміністративні послуги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області

 

1

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки