Формування та подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам

  • 79

          Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання страхувальниками повідомлень про виплату коштів застрахованим особам через електронний кабінет на вебпорталі ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/).

 

          Користувачам — страхувальникам, які зареєструвалися на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису,  надано можливість з електронної форми заява-розрахунку:

          - переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку;

          - сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до Електронного реєстру листків непрацездатності.

 

          Для цього необхідно:

          - в розділі “Заява-розрахунок” та Порталі ПФУ обрати необхідну “Заяву-розрахунок”;

          - натиснути кнопку “Створити повідомлення”;

          - в повідомленні, за необхідності, відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;

          - внести дату виплати та виплачену суму (за рахунок коштів Фонду);

          - після внесення всіх даних необхідно сформувати повідомлення;

          - ретельно перевірити всі дані та відправити повідомлення до ПФУ.

 

          Переглянути створене повідомлення та його статус роботодавець може в розділі “Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам”.

          ! ! ! ВАЖЛИВО

Повідомлення про виплату коштів необхідно сформувати в кабінеті страхувальника по усім заявам-розрахункам, створеним з 01.01.2023.