Про організацію на території Козівської селищної ради суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану

  • 508

      Відповідно до законів України ,,Про правовий режим воєнного стану” ,,Про місцеві державні адміністраціїˮ, указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 ,,Про введення воєнного стану в Україні” № 68/2022 ,,Про утворення військових адміністрацій”, від 6 лютого 2023 року № 58/2023 ,,Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, Порядку залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. № 753 (зі змінами), розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 03 березня 2023 року № 109/01.02-01 „Про організацію в області суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану”, з метою залучення працездатних осіб до виконання в Козівській селищній раді суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану, що виконуються під час запровадження трудової повинності, задоволення потреб сил цивільного захисту населення, забезпечення життєдіяльності населення, що постраждали внаслідок бойових дій:

1. Затвердити перелік роботодавців, посад та місць проведення суспільно корисних робіт на території Козівської селищної ради, що додається.

2. Посадовим особам Козівської селищної ради, відповідальним за проведення суспільно корисних робіт на території селищної ради, забезпечити залучення до суспільно корисних робіт працездатних осіб, у тому числі тих, що не підлягають призову на військову службу, які за віком і станом здоров'я не мають обмежень до роботи в умовах воєнного стану (крімпрацездатних осіб, що залучені до роботи в оборонній сфері та сфері забезпечення життєдіяльності населення і заброньовані за підприємствами у період воєнного стану з метою виконання робіт, що мають оборонний характер, а також осіб, залучених до здійснення заходів національного спротиву).

3. Фінансування суспільно корисних робіт в частині оплати праці зареєстрованим безробітним проводити за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

4. Козівській селищній раді дане розпорядження довести до відома населення через засоби масової інформації.

5. Відділу економіки та агропромислового розвитку районної державної адміністрації про проведену роботу інформувати департамент соціального захисту населення обласної військової адміністрації щоп’ятниці до 10 год.

6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови згідно з розподілом обов’язків.

Начальник військової адміністрації                                         Ярослав МАТВІЙЧУК

 

 

Перелік

роботодавців, посад та місць проведення суспільно корисних робіт на території Козівської селищної  ради

 

 

№ п/п

Вид, перелік видів суспільно корисних робіт, до виконання яких залучаються працездатні особи;

Замовник (підприємство, установа, організація) суспільно корисних робіт, посадова особа, відповідальні за проведення робіт

Найменування об’єктів, де планується виконання зазначених робіт

Посада, вимоги до освіти

Кількість осіб

Строк виконання робіт

Місце збору та проведення суспільно корисних робіт

1

Організація забезпечення життєдіяльності громадян, що постраждали внаслідок бойових дій; формування продуктових пакетів, завантаження, розвантаження, роздача гуманітарної допомоги

На адміністративній території Козівської селищної ради. Відповідальна особа - староста Кривенського старостинського округу

Питель Марія Олегівна

с. Криве с.Иосипівка

Підсобний робітник

2

Помісячно на період дії воєнного стану

с.Криве

с.Иосипівка

2

Організація забезпечення життєдіяльності громадян, що постраждали внаслідок бойових дій; формування продуктових пакетів, завантаження, розвантаження, роздача гуманітарної допомоги

На адміністративній території Козівської селищної ради.

Відповідальна особа - староста Дибщенського старостинського округу Шкільний Іван Богданович

с.Дибще с.Козівка

Підсобний робітник

1

Помісячно на період дії воєнного стану

с.Дибще

с.Козівка

 

 

Керівник апарату

районної  державної адміністрації                                                                                                             Світлана МІКІТІНА

 

Фото без опису