Щодо виходу на китайський ринок українських експортерів.

  • 1101

    Посольством України в Китайській Народній Республіці встановлено контакти з однією з найбільших у світі онлайн-платформ “JD”, основним видом діяльності якої є інтернет-торгівля та електронна комерція.

   За результатами проведених переговорів досягнуто домовленості про створення постійно діючого українського Національного павільйону (детальна інформація щодо діяльності “JD” додається). Основними перевагами створення Національного павільйону є: - можливість відправлення експортерами своїх товарів одним спільним контейнером; - спрощені митні процедури; - наявність додаткових конкурентних переваг; - можливість демонстрації туристичного потенціалу країни.

    Вартість користування онлайн-платформою для Національного павільйону складатиме 1000 дол. США на рік. За кожну продану одиницю товару китайській компанії необхідно сплатити комісію у розмірі від 2% до 8% його фактичної вартості. Крім того, передбачено гарантійний внесок, який є гарантією якості товарів та повертається у разі закриття павільйону.