Як замовити витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку онлайн
Витяг з кадастру – документ, необхідний для вчинення операцій з землею (купівля-продаж, дарування, оренда тощо). Щоб оформити замовлення потрібно лише обрати потрібну земельну ділянку, заповнити запит та оплатити послугу онлайн. Повідомлення про готовність документу буде надіслано на електрону пошту. Забрати вже виготовлений витяг можна у найближчому ЦНАПі, на вибір.
Для замовлення витягу з Державного земельного кадастру, потрібно зайти на сайт «Публічна кадастрова карта» Держгеокадастру України.
Наступне у меню, фільтр по регіонах, оберіть населений пункт, район та область у якій знаходиться земельна ділянка. Знайдіть її на карті або введіть її кадастровий номер.
Після вибору потрібної земельної ділянки, яка Вас цікавить оберіть пункт «Замовити Витяг про земельну ділянку».
Заповніть бланк електронної заяви для замовлення Витягу. В даній формі необхідно вказати:
- кадастровий номер земельної ділянки;
- адреса електронної пошти;
- тип особи (фізична або юридична особа);
- інформація про зацікавлену особу (прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи/найменування юридичної особи; податковий номер/серія та номер паспорта фізичної особи, яка через свої релігійні переконання *відмовилася від прийняття номера/ЄДРПОУ для юридичної особи; місце проживання фізичної особи/місцезнаходження юридичної особи; реквізити документа, що посвідчує повноваження
- діяти від імені особи (для уповноваженої особи), контактний телефон);
- центр надання адміністративних послуг, в якому Ви буде отримано Витяг.
Після заповнення заяви та перевірки правильності даних, натисніть кнопку «Сформувати запит». На екрані з'явиться повідомлення про успішне формування замовлення та необхідність оплати адміністративної послуги перед тим, як замовлення буде направлене на виконання.
Для оплати адміністративної послуги, натисніть на слово «Посиланням». Вас буде переадресовано на платіжний сервіс LiqPay, за допомогою якого Ви зможете здійснити оплату адміністративної послуги.
Після сплати коштів, за адміністративну послугу, на адресу електронної скриньки (вказану при заповнені форми замовлення Витягу з ДЗК) надійде електронний лист з деталями здійсненого замовлення.
Протягом кількох днів на електрону скриньку надійде ще один лист, в якому буде вказано, що дане замовлення опрацьоване. Також, у листі буде зазначено дата та час надходження документів до обраного ЦНАПу.
Якщо у Вас виникнуть ще якість питання, Ви можете звернутись до Козівського бюро правової допомоги за номером телефону: (03547) 2 22 24.