Рішення виконавчого комітету
Засідання виконавчого комітету 25 листопада 2020 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/3b44055e211baa8f7e638c5a54ed6fd0.zip
Засідання виконавчого комітету 16 жовтня 2020 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/fdcf42acff67ad78d3582895acdc8e66.zip
Засідання виконавчого комітету 18 вересня 2020 року. https://rada.info/upload/users_files/04525573/6819239f8285b1d6d91ff3ac6438b118.zip
Засідання виконавчого комітету 13 серпня 2020 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/704c14577dd0304ea6780114f3f853cc.zip
Засідання виконавчого комітету 09 липня 2020 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/1150001bdd312cb674afdbcc9dcd2b8f.zip
Засідання виконавчого комітету 21 травня 2020 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/395a69e1b5afaa9c59ac6d7476d76aea.zip
Засідання виконавчого комітету 26 березня 2020 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/318dace8ee878df461b1ce21adceae7a.zip
Засідання виконавчого комітету 27 лютого 2020 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/73e67452f2b07ca3838c226c4e6f474a.zip
Засідання виконавчого комітету 23 січня 2020 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/013348229b8a27b78562422d803ceda1.zip
Засідання виконавчого комітету 18 грудня 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/4ad602d50200a0c8c73baa349f04afc6.zip
Засідання виконавчого комітету 10 грудня 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/f7f82b17fc16a534fccec95f8892f346.zip
Засідання виконавчого комітету 12 листопада 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/54052aa51c959cd96b1d2a82db276cc0.zip
Засідання виконавчого комітету 10 жовтня 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/4fa9afd0e015af4e198178a0e4385de8.zip
Засідання виконавчого комітету 05 вересня 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/f21ecfb83fe14f389625785f50ecf3d3.zip
Засідання виконавчого комітету 29 липня 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/599a4603f6ef6f45488b4d15e21745dc.zip
Засідання виконавчого комітету 21 червня 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/bf80d4a1a0cf15f62cc6d83d5054bf62.zip
Засідання виконавчого комітету 16 травня 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/d1e27e4c6bf4800ee0e31b5ba01707d8.zip
Засідання виконавчого комітету 18 квітня 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/ca8ae7a2a9d6cb3e507b22cc3930632c.zip
Засідання виконавчого комітету 21 березня 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/6261ecc3dc2528626b82cb25c9d98914.zip
Засідання виконавчого комітету 14 лютого 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/5dbd5bab3b2ac58900ee95306a3d828e.zip
Засідання виконавчого комітету 17 січня 2019 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/ee029db71e9ea239dcda55bfaea86927.zip
Засідання виконавчого комітету 11 грудня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/55cfedcc601ca6c1888b0fde3bfa71d8.zip
Засідання виконавчого комітету 29 листопада 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/a116d4a94617014b76aeea9f3c2487f4.zip
Засідання виконавчого комітету 30 жовтня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/a53aea990ff61e0b3a40a654426577f7.zip
Засідання виконавчого комітету 10 жовтня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/447c71aacacca2d71e89b0e4fde87e09.docx
Засідання виконавчого комітету 27 вересня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/de1dd748f05908108eed2e9f16c6b7d2.zip
Засідання виконавчого комітету 13 вересня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/ed5009453cce1e0502003eaffb0375c3.zip
Засідання виконавчого комітету 31 серпня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/ea457895215d29d55f26a42d1f279c16.zip
Засідання виконавчого комітету 16 серпня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/2514180c0f91c52c79a63882babef0b8.zip
Засідання виконавчого комітету 19 липня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/675d30190f512133c15ab1255736dd8e.zip
Засідання виконавчого комітету 21 червня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/5790869d8350c87db0142adf78f1c856.zip
Засідання виконавчого комітету 30 травня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/8ac40842d91ff9d153a9c0a155c6bcb8.rar
Засідання виконавчого комітету 17 травня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/021dfbbd1b74cd0aabf24f7e5df00a2e.zip
Засідання виконавчого комітету 19 квітня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/0475c9e9d5a36c5b3d3136dcd3c7cdf3.rar
Засідання виконавчого комітету 15 березня 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/1de40538629c2282f1282c40e06a9986.zip
Засідання виконавчого комітету 20 лютого 2018 року.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/ad4f6ca0f02fad36421b4089c17345aa.zip -Засідання виконавчого комітету 20 лютого 2018 року
Засідання виконавчого комітету
22 січня 2018 року
РІШЕННЯ
від 22 січня 2018 року № 1
Про виконання бюджету
Козівської селищної ради за 2017 рік
Заслухавши та обговоривши інформацію головного бухгалтера селищної ради Пітки М.В. про виконання бюджету Козівської селищної ради за 2017 рік, керуючись ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
Інформацію про виконання бюджету Козівської селищної ради за 2017 рік прийняти до відома (додається).
Козівський селищний голова Адамів Я.Б.
https://rada.info/upload/users_files/04525573/25279ebc71dd4c127be766b3a731f740.doc
https://rada.info/upload/users_files/04525573/6d4ec62be63d3a0f909e130389d91459.doc
https://rada.info/upload/users_files/04525573/63e55dbba359b1212098d52e840af6d9.doc
РІШЕННЯ
від 22 січня 2018 року № 2
Про організацію роботи «гарячої»
телефонної лінії Козівської селищної
ради на перше півріччя 2018 року
Відповідно до статті 40 Закону України «Про звернення громадян» та з метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення, на виконання розпорядження Козівського селищного голови від 02.12.2015 р. № 122 «Про забезпечення у Козівській селищній раді реалізації конституційного права на звернення», керуючись підпунктом 1 пункту б) статті 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити графік роботи «гарячої» телефонної лінії Козівської селищної ради на перше півріччя 2018 року (додається).
2. Доручити секретарю селищної ради Смереці С.В. оприлюднити дане рішення на сайті Козівської селищної ради.
Козівський селищний голова Адамів Я.Б.
РІШЕННЯ
від 22 січня 2018 року № 3
Про план роботи виконавчого комітету
Козівської селищної ради на І квартал 2018 року
Розглянувши та обговоривши план роботи виконавчого комітету Козівської селищної ради на І квартал 2018 року , керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
Затвердити план роботи виконавчого комітету Козівської селищної ради на І квартал 2018 року (додається).
Козівський селищний голова Адамів Я.Б.
РІШЕННЯ
від 17 січня 2018 року № 4
Про виділення матеріальної допомоги
з фонду соціального захисту та соціального
забезпечення населення
Розглянувши заяви жителів смт Козова : вул........ Лалак М.В. від 22.12.2017 р. вх. № Л- 1270/062/7.20/8.8; вул....... Півсетка Л.Є. від 02.01.2018 р. вх. № П-05/065/7.7/8.1; вул........ Бородайко П.В. від 15.01.2018 р. вх. № Б-53/062/7.9/8.1; вул......Ласкевич О.Р. від 15.01.2018 р. вх. Л-59/062/7.20/8.4; вул....... Кіляр Р.М. від 15.01.2018 р. вх. № К-60/062/7.20/8.1; вул...... Качур Н.З. від 17.01.2018 р. вх. № К-79/062/7.20/8.8 про виділення їм матеріальної допомоги, керуючись статтями 28,34,64 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
- Надати матеріальну допомогу з фонду соціального захисту та соціального забезпечення населення жителям смт Козова згідно додатку.
- Дане рішення подати на затвердження чергової сесії селищної ради.
Козівський
селищний голова Адамів Я.Б.
РІШЕННЯ
від 22 січня 2018 року № 5
Про аналіз надходжень та розгляду
звернень громадян у виконком
Козівської селищної ради за 2017 рік
Заслухавши та обговоривши інформацію секретаря селищної ради Смереки С.В. про надходження та розгляд звернень громадян у виконком Козівської селищної ради за 2017 рік, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», керуючись Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», підпунктом 1 пункту б) ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
Інформацію про надходження та розгляд звернень громадян у виконком Козівської селищної ради за 2017 рік прийняти до відома (додається).
Козівський
селищний голова Адамів Я.Б.
ІНФОРМАЦІЯ
про стан звернень громадян у виконкомі селищної ради станом на 22 грудня 2017 року
Звернення поступали :
1. За формою надходження : всього 1338 чол.
1.1. Поштою - 1
1.2. На особистому прийомі – 1302
1.3. Через уповноважену особу - 35
2. За ознакою надходження :
2.1. первинні – 1338 чол.
3. За видами :
3.2. Заяви – 1282 чол.
4.За статтю авторів :
4.1.Чоловіки – 592 чол.
4.2 Жінки – 746 чол.
5.За суб’єктом звернення : .
5.1.Індивідуальне – 1324 чол.
5.2.Колективні – 14 чол.
За типом :
6.2 Лист — 2 чол.
6.3 Усні – 1336 чол.
7. За категоріями авторів :
7.1. Учасник війни — 26 чол.
7.2. Діти війни – 10 чол.
7.4. Інвалід війни – 1 чол.
7.5. Учасник бойових дій - 48 чол.
7.6. Ветеран праці — 9 чол.
7.7. Інвалід І групи - 14 чол.
7.8. Інвалід ІІ групи – 19 чол.
7.9. Інвалід ІІІ групи - 22 чол.
2
7.13. Багатодітна сім’я - 13 чол.
7.14. Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи — 1 чол.
7.15. Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС — 2 чол.
7.19 Дитина - 1 чол.
7.20. Інші категорії – 1172 чол.
8. За соціальним станом авторів звернень :
8.1. Пенсіонери – 564 чол.
8.2. Робітники – 10 чол.
8.4. Працівники бюджетної сфери – 112 чол.
8.5. Державні службовці – 30 чол.
8.6. Військовослужбовець - 13 чол.
8.7. Підприємці – 51 чол.
8.8. Безробітні – 240 чол.
8.9. Учень, студент –2 чол.
8.10. Служителі релігійної організації - 3 чол.
8.12. Інші – 313 чол.
9. За результатами розгляду всього :
9.1 Вирішено позитивно – 1314 чол.
9.3 Дано роз’яснення – 24 чол.
Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян :
020 - Аграрна політика і земельні відносини, всього – 940 чол.
В тому числі :
021 – власність на землю (приватизація, продаж, оренда та успадкування землі, у т.ч.
отримання державних актів на землю) – 886 чол.
023 – земельні конфлікти – 14 чол.
025 - Про право фізичної особи на отримання доходу від продажу сільськогосподарської
продукції – 40 чол.
3
040. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньо-економічна, регіональна політика та
будівництво, підприємництво - 34 чол.
В тому числі:
042 - Будівництво, містобудування, архітектура, благоустрій населених пунктів – 3 чол.
045 – розвиток підприємництва та діяльність комерційних структур – 31 чол.
060 Соціальний захист — 262 чол.
В тому числі:
062 - Надання матеріальної допомоги – 99 чол.
065 - Реабілітація та соціальний захист громадян, які потребують підтримки (забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, спеціальними транспортними засобами) - 163.
090 Комунальне господарство - 56 чол.
В тому числі:
091 - Благоустрій території, будівництво та ремонт місцевих доріг – 26 чол.
093 Водозабезпечення – 27 чол.
094 Газифікація – 1 чол.
096 Ремонт та експлуатація будинків, комунальних мереж – 2 чол.
100. Житлова політика - 36 чол.
В тому числі :
104. Поліпшення умов проживання (квартоблік) – 4 чол.
105. Приватизація, інші операції з житлом (купівля, продаж) — 32 чол.
110 Екологія та природні ресурси - 5 чол.
В тому числі:
113. Забруднення навколишнього природного середовища — 5 чол.
127.Правозахисна діяльність ( адвокатура) – 1чол.
172. Діяльність громадських організацій - 1 чол.
240. Інше – 3 чол
За віком :
- від 20 до 30 років - 67 чол.
- від 30 до 40 років - 193 чол.
- від 40 до 50 років - 335 чол.
- від 50 до 60 років - 271 чол.
- від 60 до 70 років - 254 чол.
- від 70 до 80 років - 137 чол.
- від 80 до 90 років - 25 чол.
На особистому прийомі у селищного голови, було прийнято — 56 громадян селища.
Всі звернення реєструються, розглядаються і вирішуються згідно закону України „Про звернення громадян”. Невирішених звернень чи вирішених з порушенням діючого законодавства немає. Кожне звернення розглянуто на сесії селищної ради чи на виконкомі. Прийняті відповідні рішення, скарги чи нарікання щодо розгляду звернень від заявників немає.
Секретар селищної ради Смерека С.В.
РІШЕННЯ
від 22 січня 2018 року № 6
Про зміну адреси житловому будинку
та земельній ділянці в смт Козова
Заслухавши та обговоривши звернення жителя смт Козова, вул…… Терлецького М.О. від 05.01.2018 р. вх. № Т-18/105/7.20/8.1 про зміну адреси житловому будинку та земельній ділянці по вул…… що в смт Козова, врахувавши додані правовстановлювальні документи, керуючись підпунктом 10 пункту б) ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
- Змінити адресу індивідуальному житловому будинку, власником якого є Терлецький Михайло Олексійович, а також земельній ділянці , на якій даний будинок побудований, з : смт Козова, вул……
на : смт Козова, вул…..
- Про прийняте рішення повідомити відділ державної реєстрації Козівської районної державної адміністрації та Козівське районне бюро технічної інвентаризації.
Козівський
селищний голова Адамів Я.Б.
РІШЕННЯ
від 22 січня 2017 року № 7
Про присвоєння адреси
житловому будинку по вул. Купчинського
Розглянувши та обговоривши звернення жителя смт Козова, вул...... Кілярського В.С. від 11.01.2017 р. вх. № К-35/105/7.20/8.8 про присвоєння адреси житловому будинку по вул. Купчинського, врахувавши висновок Козівського районного бюро технічної інвентаризації від 22.01.2018 р. № 25 щодо технічної можливості виділу в натурі частки з будинку № ... по вул. Купчинського в смт Козова, де проживає Кілярський Володимир Стефанович, керуючись пунктом 10 ч. б) ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
- Присвоїти житловому будинку, в якому проживає Кілярський Володимир Стефанович (паспорт МС 195901) таку адресу :
смт Козова, вул........
- Про прийняте рішення повідомити реєстраційну службу Козівської районної державної адміністрації та Козівське районне бюро технічної інвентаризації.
Козівський
селищний голова Адамів Я.Б.
РІШЕННЯ
від 22 січня 2017 року № 8
Про присвоєння адреси житловому
будинку по вул. Купчинського
Розглянувши та обговоривши звернення жительки смт Козова, вул....... Дідик Н.С. від 11.01.2017 р. вх. № Д-34/105/7.20/8.1 про присвоєння адреси житловому будинку по вул. Купчинського, врахувавши висновок Козівського районного бюро технічної інвентаризації від 22. 01.2018 р. № 26 щодо технічної можливості виділу в натурі частки з будинку № .... по вул. Купчинського в смт Козова, де проживає Дідик Надія Василівна, керуючись пунктом 10 ч. б) ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
- Присвоїти житловому будинку, в якому проживає Дідик Надія Василівна (паспорт МС 796720) таку адресу :
смт Козова, вул.......
- Про прийняте рішення повідомити реєстраційну службу Козівської районної державної адміністрації та Козівське районне бюро технічної інвентаризації.
Козівський
селищний голова Адамів Я.Б.
РІШЕННЯ
від 22 січня 2018 року № 9
Про погодження КП «Козова комунсервіс»
загальновиробничих норм витрат
електроенергії на 2018 рік
Розглянувши та обговоривши звернення КП «Козова комунсервіс» № 3 від 05.01.2018 р. (вх. № 6/3-06 від 10.01.2018 р.) щодо погодження загальновиробничих норм витрат електроенергії на 2018 рік, керуючись ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
Погодити загальновиробничі норми витрат електроенергії на 2018 рік по комунальному підприємству «Козова комунсервіс» в розмірі 1703,75 кВт.
Козівський
селищний голова Адамів Я.Б.
РІШЕННЯ
від 22 січня 2018 року № 10
Про затвердження видів суспільно
корисних робіт для порушників,
на яких судом накладено адміністративне
стягнення у вигляді громадських робіт
Розглянувши та обговоривши запит Козівського районного сектору з питань пробації Західного міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції від15.12.2018 р. № 90/5/9/1462 (вх. № 30/3-06 від 18.01.2018 р.) про визначення видів суспільно корисних робіт для правопорушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт, відповідно до статей 30-1, 321-1, 321-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, керуючись статями 28, 29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
1.Визначити:
1.1. Об’єкти комунальної власності селища, на яких порушники будуть відбувати громадські роботи, а саме:
- житлові багатоквартирні будинки та прибудинкові території;
- території парків, скверів, майданів;
- вулично-дорожня мережа.
1.2. Види громадських робіт, що полягають у виконанні порушниками у вільний від роботи чи навчання час наступних безоплатних суспільно корисних робіт:
- санітарне очищення місць загального користування багатоквартирних житлових будинків та прибудинкових територій, територій парків, скверів, майданів, вулично-дорожньої мережі;
- ремонт та фарбування елементів благоустрою (пам’ятників та пам’ятних знаків, огорож, турнікетів) на території селища;
- побілка дерев та бордюрів;
- обслуговування дитячих та спортивних майданчиків;
- навантаження негабаритного сміття, гілля;
- зачистка території від снігу;
- покіс трави на газонах;
- догляд за квітниками, зеленими насадженнями.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на селищного голову.
3. Дане рішення направити на затвердження сесії селищної ради.
Козівський селищний голова Адамів Я.Б.
РІШЕННЯ
від 22 січня 2018 року № 11
Про погодження калькуляції на послуги
КП «Козова комунсервіс»
Розглянувши звернення КП «Козова комунсервіс» від 18.01.2018 р. № 12 вх. № 33/3-06 від 23.01.2017 р. про погодження калькуляції щодо надання послуг асенізаційної машини, бензинового генератора Бригадир БГ – 5000, опломбування водяного лічильника підприємством для споживачів, інші додані документи, відповідно до Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, «Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України», затверджених наказом Мінжитлокомунгоспу 27.06.2008 р. №190, керуючись пп.2 п.а ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет Козівської селищної ради
В И Р І Ш И В :
1. Погодити калькуляцію КП «Козова комунсервіс» щодо надання послуги асенізаційної машини по вивозу і обробці нечистот (на відстань до 8 км) - 1 бочка (4 куб.м) в сумі 227,12 грн з ПДВ згідно додатку № 1.
2. Погодити калькуляцію КП «Козова комунсервіс» щодо надання послуги асенізаційної машини по вивозу і обробці нечистот (на відстань до 20 км) - 1 бочка (4 куб.м) в сумі 384,38 грн з ПДВ згідно додатку № 2.
3. Погодити калькуляцію КП «Козова комунсервіс» щодо надання послуги асенізаційної машини по вивозу і обробці нечистот (на відстань до 30 км) - 1 бочка (4 куб.м) в сумі 521,75 грн з ПДВ згідно додатку № 3.
4. Погодити калькуляцію КП «Козова комунсервіс» щодо надання послуги бензиновим генератором Бригадир БГ-5000 (1 маш/год) в сумі 118,81 грн з ПДВ згідно додатку № 4.
5. Погодити калькуляцію КП «Козова комунсервіс» щодо надання послуги опломбування водяного лічильника в сумі 63,17 грн з ПДВ згідно додатку № 5.
8. Доручити :
8.1. Начальнику КП «Козова комунсервіс» Чорному І.І. оприлюднити дане рішення в районній газеті «Вільне слово»;
8.1. Секретарю селищної ради Смереці С.В. оприлюднити дане рішення на сайті Козівської селищної ради.
Козівський селищний голова Адамів Я.Б.