Оголошення

 

УВАГА! ОГОЛОШЕННЯ!

Необхідно провести оплату земельного податку до 30.08.2019 року. Об’єктом плати за землю є земельна ділянка, земельна частка (пай)

Шановні землекористувачі!

Козівська селищна рада повідомляє, відповідно до статті 206 Земельного кодексу України та ст.269 Податкового кодексу України використання землі в Україні є платним. Об’єктом плати за землю є земельна ділянка, земельна частка (пай). Земельний податок є місцевим податком, який сплачують власники земельних ділянок, паїв і постійні землекористувачі.

Пільги зі сплати земельного податку встановлено ст.281 і ст.282 ПКУ.

Одночасно повідомляємо:

Для отримання повідомлення на сплату земельного податку або у разі зміни власника земельної ділянки звертатися до Козівської селищної ради (кабінет №1) до бухгалтера з обліку місцевих податків і зборів.

Шановні громадяни, для уникнення відповідальності у вигляді штрафу щодо невиконання покладених обов’язків згідно чинного законодавства України необхідно провести оплату земельного податку до 30.08.2019р.

Вдячні Вам, шановні мешканці, за розуміння та вчасно сплачені податки!


О Г О Л О Ш Е Н Н Я 

Виконком Козівської селищної  ради повідомляє про те, що складування будівельних матеріалів, сміття, зберігання автомобілів, тракторів, сільськогосподарської техніки та ін. на дорогах, тротуарах селища та в інших місцях загального користування є порушенням Правил благоустрою смт Козова. 

Відповідно до ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення  таке правопорушення тягне за собою накладення штрафу на громадян від 20-ти до 80-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (НМДГ) (340-1360 грн.) і на посадових осіб, громадян-суб’єктів  підприємницької діяльності – від 50-ти до 100 НМДГ (850 – 1700 грн.). 

 

 

Виконавчий комітет
селищної ради

 


ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ СЕЛИЩА!

 Просимо повідомляти Козівську селищну раду про наявність небезпечного для здоров’я людей борщівника Сосновського з метою його ліквідації та обмеження поширення на території селища.


 

 

 

 


ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ смт. КОЗОВИ!!!

КОЗІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ПОВІДОМЛЯЄ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ СПЛАТИ ЗЕМЕЛЬНОГО ПОДАТКУ ТА ПОДАТКУ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО,ВІДМІННЕ ВІД ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ.

ГРАНИЧНИЙ ТЕРМІН СПЛАТИ ПОДАТКІВ ДО 28 СЕРПНЯ 2019 РОКУ ЗА НЕВЧАСНУ ОПЛАТУ БУДЕ НАРОХОВУВАТИСЯ ПЕНЯ У РОЗМІРІ 20%.

ОКРІМ ЦЬОГО ПОВІДОМЛЯЄМО ,ЩО СИСТЕМАТИЧНА НЕ СПЛАТА ЗЕМЕЛЬНОГО ПОДАТКУ ВІДПОВІДНО ДО СТ.141 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ПРИПИНЕННЯ ПРАВА КОРИСТУВАННЯ ЗЕМЕЛЬНОЮ ДІЛЯНКОЮ.    

ДЛЯ ОТРИМАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЗВЕРТАТИСЯ В КОЗІВСЬКУ СЕЛИЩНУ РАДУ.                                                                                                               

 


Шановні  мешканці  смт Козова дотримуйтесь затверджених Правил благоустрою населеного пункту, а саме:

  1. Утримуйте в належному стані огорожі, прибудинкові території;

  2. Проводьте своєчасну обрізку дерев та обкошення трави;

  3. Тверді побутові відходи, що утворюються в домогосподарстві викидайте у відведені для цього місця.

     За порушення правил благоустрою мешканця може бути притягнено до адміністративної відповідальності, згідно ст. 152 КУ «Про адміністративні правопорушення» (порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів), що тягне за собою накладення штрафу у розмірі від 340 грн до 1360 грн.

     Фіксує порушення у сфері благоустрою -інспектор по благоустрою Козівської селищної ради. 


О Г О Л О Ш Е Н Н Я 

Виконком  Козівської селищної  ради повідомляє про те, що складування будівельних матеріалів, сміття, зберігання автомобілів, тракторів, сільськогосподарської техніки та ін. на дорогах, тротуарах селища та в інших місцях загального користування є порушенням Правил благоустрою смт Козова. 

Відповідно до ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення  таке правопорушення тягне за собою накладення штрафу на громадян від 20-ти до 80-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (НМДГ) (340-1360 грн.) і на посадових осіб, громадян-суб’єктів  підприємницької діяльності – від 50-ти до 100 НМДГ (850 – 1700 грн.). 

Детальніше з Правилами благоустрою можна ознайомитися на сайті Козівської селищної ради: kozova.sel.rada@ukr.net

 

Виконавчий комітет
селищної ради


УВАГА!!!

Козівська селищна рада повідомляє про зміну адреси електронної пошти з rada@ko.te.ua на нову офіційну адресу:

kozova.sel.rada@ukr.net

Зазначена адреса електронної пошти є офіційною адресою електронної пошти Козівської селищної ради, за якою можуть звертатися громадяни та суб'єкти господарювання.

Просимо надалі користуватися новою адресою електронної пошти.Дякуємо за увагу!


 

КРАЩІ ІНІЦІАТИВИ ЖІНОК УКРАЇНИ ДЛЯ ДЕМОКРАТИЧНОГО РОЗВИТКУ МІСЦЕВИХ ГРОМАД

Європейська асамблея жінок-депутатів у партнерстві з Представництвом Ради Європи в Україні, Асоціацією міст України та Всеукраїнським об’єднанням жінок-депутатів оголошують конкурс на кращі жіночі ініціативи в Україні, які стали вагомими для демократичного розвитку місцевих громад (міст, селищ, районів).

МЕТА ПРОЕКТУ: підвищення мотивації жінок до активної діяльності в площині демократичних змін через популяризацію кращих реалізованих ініціатив із різних громад України.

УЧАСНИКИ: жінки депутати, підприємці, науковці, громадські активісти, які зробили особистий вагомий внесок у розвиток своєї громади.

ЕТАПИ ПРОЕКТУ:

Березень-травень 2019

Оголошення конкурсу

Прийом та розгляд заявок

Травень 2019

Підсумкова Конференція у ВР, нагородження переможців

Червень-липень 2019

Друк буклету з кращими жіночими ініціативами в Україні

Жовтень 2019

Навчальна поїздка до Європарламенту для 5 переможців конкурсу

Для участі у конкурсі необхідно надіслати заповнену форму до 1 травня 2019 року на електронну адресу: euro.assembly@gmail.com або звичайним листом за адресою: 08205 Київська область, м. Ірпінь, а/с 15 «Європейська Асамблея жінок-депутатів».

Автори 5 найкращих жіночих ініціатив будуть нагороджені тижневою навчальною поїздкою до Європейського Парламенту.

НАГОРОДЖЕННЯ У НОМІНАЦІЯХ:

  • найкраща жіноча ініціатива у категорії «Підприємництво»

  • найкраща жіноча ініціатива у категорії  «Врядування»

  • найкраща жіноча ініціатива у категорії «Громадська діяльність»

  • найкраща жіноча ініціатива у категорії «Наукова діяльність»

  • найкраща жіноча ініціатива у категорії «Нова Україна»

КОНТАКТ: Анастасія Попсуй, anastasiia.popsuy@gmail.com

 

Як проголосувати на виборах Президента України?

Права і правила для виборців

Вже за тиждень в Україні відбудеться перший тур президентських виборів.

Тому в межах інформаційної кампанії Мін’юсту «Я МАЮ ПРАВО ГОЛОСУ» ми нагадуємо основні правила голосування та перебування на виборчій дільниці. Дотримання цих правил дозволить  вам реалізувати своє виборче право швидко, надійно та без зайвих перешкод.

Насамперед, варто звернути увагу на запрошення, яке кожен виборець має отримати до 25 березня. В ньому вказана адреса і час, де і коли ви зможете проголосувати. Якщо запрошення не надійшло – неодмінно перевірте себе у списках виборців, звернувшись до дільничної виборчої комісії.

Якщо ви не потурбуєтесь про це завчасно і в день виборів з’ясується, що вас немає у списку, вам у жодному разі не видадуть бюлетень для голосування.

Зауважте – проголосувати можна виключно за наявності паспорта громадянина України (або військового квитка для військовослужбовців). Ні закордонний паспорт, ні водійське посвідчення та інші документи такого права не дають. Обов’язково слідкуйте також за своєчасністю зміни фотокартки у 25 та 45 років, адже без них документ вже через місяць вважається недійсним.

Пам’ятайте, що голосування є особистим. Тобто віддати свій голос на дільниці можна лише власноруч, тоді як друзі, родичі і будь-хто сторонній не мають права голосувати замість вас.

Однак, якщо ви фізично не в змозі заповнити бюлетень і опустити його до виборчої скриньки, вам можуть допомогти сторонні особи, але в жодному разі не члени виборчої комісії, кандидати на виборні посади, їх довірені особи та спостерігачі.

Крім того, голосування є таємним. Це значить, що в кабінці для голосування може знаходитися тільки одна людина, а фотографувати, демонструвати іншим чи виносити за межі дільниці свій використаний бюлетень заборонено.

Заповнюючи бюлетень, необхідно проставити лише одну відмітку навпроти кандидати, за якого голосуєте. Всі інші позначення не допускаються, а бюлетень з такими відмітками вважається зіпсованим.

Втім, якщо ви мимовільно допустили помилку при заповненні бюлетеня, то маєте змогу звернутися до членів виборчої комісії із заявою про повторну одноразову видачу нового бюлетеня.

Особливу увагу слід звернути на те, що на виборчій дільниці категорично заборонена агітація. Тобто не можна приходити на місце голосування з політичною символікою, наприклад, у футболках, з прапорцями чи плакатами із зображенням кандидатів та їх передвиборчих гасел.

Нарешті, до дільниці забороняється входити зі зброєю, алкогольними напоями, а також домашніми тваринами.

Завітати до виборчої дільниці можна традиційно з восьмої години ранку до восьмої вечора, при цьому проголосувати буде можливість і після 20.00. Головне – встигнути зайти у приміщення дільниці до її закриття.

Сподіваємось, ці елементарні правила дозволять вам зекономити час та уникнути зайвих непорозумінь  на прийдешніх виборах президента України.

Начальник Головного територіального управління юстиції у Київській області

Олексій Шевченко

 


 До відома розповсюджувачів зовнішньої реклами на території смт Козова!

   Козівська селищна рада звертається до всіх розповсюджувачів та власників зовнішньої реклами з вимогою узаконити або прибрати встановлені рекламні засоби в термін до 31 березня 2019 року.У випадку не укладення договорів,розповсюджувачі зовнішньої реклами будуть притягнуті до адміністративної відповідальності.

Виконавчий комітет.


Не топчіть, не рвіть квіти – первоцвіти.

Первоцвіт ‒ це різноманітні ранньовесняні квіти. Ця група рослин нараховує до 500 видів.
Квіти цих рослин розпускаються,пробиваються крізь кірку льоду і сніг. Досить часто вони яскраві,добре видимі для перших комах-запилювачів. Тому їх називають вісниками весни.
Та не завжди люди відносяться до них з любов’ю. Тепер практично не тільки в околицях міст, але і сіл можна рідко зустріти цю красу. За останні десятиліття багато з цих дивоцвітів опинились на межі зникнення. Причин для цього багато. Головна з них – хижацьке винищення первоцвітів для букетів та посадок їх на квітниках, а часто це ще й засіб заробітку.
Господарська діяльність в місцях їх зростання безповоротно знищує ці дари природи. Ранньовесняні рослини пристосувалися до життя створюючи запаси поживних речовин у цибулинах, кореневищах чи бульбах, що і дає їм можливість пробуджуватися за низьких температур.
А яскраві, красиві квіти, що приваблюють перших комах з часом повинні дати насіння, як гарантію продовження життя. Зірвана рослина гине, бо вона вже не здатна створити запасу поживних речовин, а тим більше не дасть насіння. На букети зривають найкращі, найздоровіші рослини, які є основою популяції. Дрібні, деформовані залишені рослини дають слабке і нестійке до хвороб, шкідників та умов життя потомство. Навіть при акуратному зриванні хвороботворні чинники проникають до запасів поживних речовин, перетворюють їх на джерела інфекцій для здорових рослин. Без листків рослина не здатна фотосинтезувати, тобто не здатна розвиватись наступного року.

Первоцвіти є важливою ланкою в ланцюгах живлення багатьох видів комах. Зникнуть первоцвіти ‒ зникне багато видів бджіл, зокрема одиночних ‒ осмій, ослабнуть сім’ї домашніх бджіл, пропадуть деякі види метеликів та мурах. Цей дрібний ланцюжок веде і до нас – людей. Тому, як кажуть в народі, ми ріжемо гілку на якій сидимо.
А хижацьке винищення первоцвітів є не що інакше як один із видів браконьєрства ‒ тобто незаконного добування природніх багатств.
Серед первоцвітів є ряд видів занесених до Червоної книги, що ще більше обтяжує вину тих, хто їх добуває (знищує!), адже вони підлягають суворій охороні. За знищення червонокнижного виду в Україні порушники оподатковуються штрафом від 30 неоподаткованих мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно добутого, а на посадових осіб – від 30 до 50 неоподаткованих мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно добутого.
Отже, гонитва за прибутком декому може обернутись великими збитками. Замисліться над цим! Подумайте добре, зриваючи навіть кілька рослин ви наносите непоправну шкоду природі. На цьому місці в наступному році уже не знайдете цієї краси.
Ходіть у ліс не по квіти, а по гарний настрій, спогади про тишу, запахи і красу весняної природи, чудові фото ранньої весни. Це набагато дорожче від зірваних і кинутих на лісових стежках первоцвітів!

 

 


Новий грант на 38 000 гривень на сплату навчання для студентів смт Козова Тернопільської області

“До уваги студентів смт Козова, що навчаються у вищих навчальних закладах України, очної та заочної форми навчання.

Запрошуємо Вас взяти участь у конкурсі, переможець якого отримає грант (стипендію) на сплату одного року навчання в українському вищому навчальному закладі.
Оплачується навчання як в державних, так і в комерційних вищих навчальних закладах, для студентів очної та заочної форми начання, для контактників та бюджетників*.

*Студенти, що навчаються за рахунок бюджету можуть отримати сплату додаткового навчання, наприклад іноземної мови, програмування, маркетингу, тощо.

Участь у конкурсі безкоштовна.

Загальна сума призового фонду (гранти на навчання та заохочувальні призи) складає понад 50 000 гривень.

Для участі студентам необхідно зареєструватися на сторінці проекту грантодавців з обраною темою та підготувати відповідну роботу:

https://creditpanda.com.ua/ua-scholarship/
https://turbozaim.com.ua/grant-ua/
https://loomhosts.com/uk/scholarship-ua/
Переглянути пресс конференцію з приводу старту Scholarship-2019 можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3gxofGBpP0Q 
Переглянути, як проходив Scholarship-2018 у минулому році, хто з студентів та з яких навчальних закладів переміг – можна за посиланням: https://www.scholarship.in.ua/uk/vesna-2018-2/

Запитання та роботи можна надсилати через сайт або на пошту: grant@scholarship.in.ua

 

           


 

   


               

                                           ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ

             детального плану території (ДПТ) зі зміною цільового призначення по вул.Зацного Л. в смт Козова  для встановлення

                                             на ній   тимчасової споруди і провадження підприємницької діяльності.

                                                                                Від 18.12.2018р.

        Відповідно до норм Положення про організацію та проведення громадських слухань з питань містобудівної діяльності в смт Козова повідомляємо, що відповідно до рішення Козівської селищної ради від 26.07.2018 р. № 1293 розроблено ДПТ зі зміною цільового призначення по вул.Зацного Л. в смт Козова  для встановлення на ній тимчасової споруди і провадження підприємницької діяльності.

Замовник ДПТ : виконавчий комітет Козівської селищної ради.

   Фінансування робіт з розроблення ДПТ, за згодою, проведено за рахунок коштів Васильцової Ольги Володимирівни

  Відповідальним за розробку ДПТ визначено архітектора, ТОВ « Галичинапроект» Брінь В.М..

  Вищевказана документація оприлюднюється з 21.12.2018 р. до 21.01.2019 р. за адресою : смт Козова, вул. Грушевського, 32 (адмінбудинок Козівської селищної ради) та на офіційному вебсайті селищної ради.

  Пропозиції та зауваження, оформлені громадянами та юридичними особами відповідно до рішення виконкому селищної ради від 24.01.2017 р.  №  20, яке розміщене на офіційному веб-сайті селищної ради, можна направляти до 21.01.2019 р. включно на адресу  : вул. Грушевського, 32, смт Козова, або на електронну адресу :  info@kozova-rada.gov.ua.

      З вищезазначеними матеріалами детальніше можна ознайомитися в кабінеті спеціаліста селищної ради по зверненнях громадян Бичко М.Т. адмінбудинку по вулиці Грушевського, 32.

 

 


 Оголошення 

КП"Козова комунсервіс" повідомляє про те, що 07 листопада 2018р. буде проводитись хлорування водопровідної мережі.

Водопостачання буде припинено з 10.00год. 7 листопада 2018р. до 17.00год.  8 листопада 2018р.

Прохання до споживачів запастися питною водою на вказаний період .

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

       

                   ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ

                                детального плану території (ДПТ) під будівлями та спорудами

                              ТзОВ «Радехівський цукор» по вул. Заводська, 1 від 05.10.2018 р.

        Відповідно до норм Положення про організацію та проведення громадських слухань з питань містобудівної діяльності в смт Козова повідомляємо, що відповідно до рішення Козівської селищної ради від 26.07.2018 р. № 1293 розроблено ДПТ під власними будівлями та спорудами ТзОВ «Радехівський цукор» по вул. Заводська, 1 в смт Козова.

Замовник ДПТ : виконавчий комітет Козівської селищної ради.

   Фінансування робіт з розроблення ДПТ, за згодою, проведено за рахунок коштів ТзОВ «Радехівський цукор».

  Відповідальним за розробку ДПТ визначено архітектора, ФОП Вахнич Тараса Романовича.

  Вищевказана документація оприлюднюється з 05.10.2018 р. до 05.11.2018 р. за адресою : смт Козова, вул. Грушевського, 32 (адмінбудинок Козівської селищної ради) та на офіційному вебсайті селищної ради.

  Пропозиції та зауваження, оформлені громадянами та юридичними особами відповідно до рішення виконкому селищної ради від 24.01.2017 р.  №  20, яке розміщене на офіційному веб-сайті селищної ради, можна направляти до 05.11.2018 р. включно на адресу  : вул. Грушевського, 32, смт Козова, або на електронну адресу :  info@kozova-rada.gov.ua.

      З вищезазначеними матеріалами детальніше можна ознайомитися в кабінеті спеціаліста селищної ради по зверненнях громадян Бичко М.Т. адмінбудинку по вулиці Грушевського, 32.

 

          

  Оголошуємо громадські слухання

Козівська селищна рада повідомляє про початок процедури розгляду (шляхом прилюдного експонування) та проведення громадських слухань щодо врахування інтересів громадськості під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, детального плану території (зміна цільового призначення земельної ділянки) для будівництва станції технічного обслуговування автомобілей по вулиці Тернопільська селищі Козова Козівського району Тернопільської області.

Земельна ділянка площею 0,4467 га

(кадастровий номер: 6123055100:02:006:0068).

Розгляд та реєстрація пропозицій громадськості до проекту відбуватиметься з 9 листопада 2018 року до 9 грудня 2018 року в приміщенні Козівської селищної ради в смт. Козова, вул. Грушевського, 32.

 

За порушення правил благоустрою чекають штрафи

          Благоустрій – це візитна картка кожного населеного пункту. Стан вулично-дорожньої мережі, освітлення, озеленення та чистота села, чи селища – оцінка діяльності як місцевої влади, так і громадськості. Це - показник рівня участі  громади у вирішенні проблем та перспектив розвитку сфери благоустрою та комунального обслуговування населених пунктів. 

         Статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів передбачена адміністративна відповідальність, яка тягне за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340-1360 грн.) і на посадових осіб, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності - від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 грн.). Відповідно до ст. 255 Кодексу, протоколи про порушення мають право складати уповноважені особи виконавчого комітету та органи внутрішніх справ. Слід зазначити, що Кодексом України про адміністративні правопорушення відмінено такий вид відповідальності, як попередження. 

         Порушеннями правил благоустрою вважаються: неналежний санітарний стан територій; влаштування звалищ побутового та будівельного сміття на  прилеглій та дворовій території (до уваги – особливо в районі приватного сектора); стоянка транспортних засобів на газонах; самовільне розміщення на спорудах, стовпах, опорах та інших не відведених для цього місцях оголошень, плакатів, об’яв; відсутність відповідного дозволу на розміщення реклами; несвоєчасне косіння об`єктів рослинного карантину, забур’яненість; відсутність договорів на вивезення сміття або сплати за надані послуги; виконання робіт з порушенням вимог благоустрою смт Козова без затверджених проектів на виконання земельних чи інших робіт.  

                 Просимо Вас, шановні громадяни, керівники підприємств, установ та організацій смт Козова по новому поглянути на питання благоустрою тих територій, за які Ви несете відповідальність і дотримуватись Правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях на території селища.

     


                               

https://rada.info/upload/users_files/04525573/a91534fe5e9d200ff429a8bc50cd7ddc.pdf -

Юридична допомога переселенцям,учасникам АТО,родинам загиблих військовослужбовців.


                                                      ОГОЛОШЕННЯ

                                                              16.08.2018 року

"Відповідно до Наказу Мінрегіонрозвитку, будівництва та ЖКГ України від 30.07.2012 № 390, ТОВ «Зелена Енергія-2012» інформує щодо наміру встановлення тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для бюджетних установ та організацій в сумі 2047,71 грн за 1 Гкал без ПДВ, у тому числі тариф на виробництво теплової енергії  1931,86 грн за 1 Гкал без ПДВ, тариф на постачання теплової енергії 115,85 грн за 1 Гкал без ПДВ.

Структура тарифу на теплову енергію: паливо – 74,58 %, електроенергія – 6,84 %, заробітна плата – 3,29 %, ЄСВ – 0,72 %, інші витрати 14,57 %, всього витрати – 100%.

Всі зауваження та пропозиції стосовно проекту тарифу на теплову енергію просимо надавати у чотирнадцятиденний термін за адресою: 47600, смт.Козова, вул. Дорошенка, 4, Козівський район, Тернопільська область.

тел. +38(097) 228 08 16, ел.пошта: zelenaenerhiya@gmail.com

 

Директор ТОВ «Зелена Енергія-2012»                                                 С.Є.Бобровський       

 

https://rada.info/upload/users_files/04525573/310091543863c1a1d9fa6661fa84c031.zip - Розрахунки тарифів на виробництво та постачання теплової енергії (з використанням природного газу) для бюджетних установ

                                                     


 

                                                                      Оголошення

        Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації повідомляє, що ТОВ «Україна» Підволочиського району оснащений комплексом заморозки ягід та здійснює прийом малини хорошої якості по договірній ціні (в межах 13 гривень за кг). Більш детальна інформація за телефоном 0969802534 - Володимир.

 

Оголошення

З метою прямого доступу до ринків збуту торгівельний центр «Подоляни», на верхній площадці зі сторони вулиці Курбаса, безоплатно надає площадки для щоденної ринкової торгівлі сільгосппродукцією.

Прошу повідомити   та  прийняти участь всіх зацікавлених в реалізації сільгосппродукції і продуктів харчування.    

Контактні телефони керівництва ринку:

Директор  -          Чорна Наталія Олегівна 0504376569;

Адміністратори :

                             Скалько Іван Іванович 0675951331,

                               Куліковський Олег Іванович 0678596258.

 

 

 

                                  Оголошуємо громадські слухання

Козівська селищна рада повідомляє про початок процедури розгляду (шляхом прилюдного експонування) та проведення громадських слухань щодо врахування інтересів громадськості під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, детального плану території (зміна цільового призначення земельної ділянки) для будівництва індивідуального житлового будинку та господарських будівель і споруд в районі вулиці Колійова селища Козова Козівського району Тернопільської області.

Земельна ділянка площею 0,1047 га

(кадастровий номер: 6123055100:02:007:0077).

Розгляд та реєстрація пропозицій громадськості до проекту відбуватиметься з 26 липня 2018 року до 03 вересня 2018 року в приміщенні Козівської селищної ради в смт. Козова, вул. Грушевського, 32.

 


 

                 ОГОЛОШЕННЯ НА      

           конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності

 

 

        Козівська селищна рада оголошує конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності.

       Назва об’єкта оцінки: нежитлове приміщення.

       Площа: 11,10 м кв. та в спільне користування – 57,10 м кв.        

       Місце знаходженя об’єкта оцінки: вул. Грушевського, 32 (ІІІ поверх) смт Козова Козівський район Тернопільська область.

       Правовий режим:  комунальна власність територіальної громади смт Козова.

       Найменування балансоутримувача об’єкта оцінки: КП «Козова комунсервіс».

       Мета проведення оцінки: визначення вартості для розрахунку розміру орендної плати для укладення договору оренди.

       Телефон, факс замовника конкурсу: (03547) 2- 19- 53.

        Електронна адреса замовника конкурсу: info@kozova-rada.gov.ua

        Замовник та особа-платник робіт з оцінки: Козівська селищна рада (47600 смт Козова вул. Грушевського, 32)

         Конкурсанти подають до конкурсної комісії  конкурсну документацію, яка включає:

  1. Заяву на участь у конкурсі.
  2. Копія установчого документа конкурсанта (статут, положення тощо).
  3. Копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про оцінку майна.
  4. Копія сертифіката суб’єкта оціночної діяльності
  5. Довідка про взяття на облік платника податку.
  6. Довідка фінансової установи щодо наявності розрахункового рахунку.
  7. Довідку про включення до ЄДРПОУ.
  8. Копія виписки з ЄДРПОУ.
  9. Інформація про конкурсанта (документ, який містить відомості про конкурсанта щодо його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють у його штатному складі та будуть залучені ним).
  10.  Термін виконання робіт  не більше 20 днів.

            Всі документи повинні бути належним чином засвідчені нотаріально або особисто претендентом із представленням на вимогу комісії оригіналів при проведенні конкурсу.

 

       Конкурсна документація приймається з дня публікації оголошення на  web-сторінці селищної ради.

 

                    Кінцевий термін подання документів –  21 вересня 2018 року

 

                    На конверті необхідно зробити відмітку «На конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності», а також зазначити назву об’єкта оцінки, на оцінку якого подано заяву на участь у конкурсі та назву суб’єкта оціночної діяльності, який подає заяву.

                    Телефон для довідок  (03547) 2 19 09, 2 19 53.

 

                    Конкурс відбудеться  26 вересня 2018 року о 11:30 год.

                      

смт  Козова,  вул. Грушевського, 32.

     Телефони для довідок :   2-19-09;  2-19-53.

 

 

 


ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ СЕЛИЩА!

 Просимо повідомляти Козівську селищну раду про наявність небезпечного для здоров’я людей борщівника Сосновського з метою його ліквідації та обмеження поширення на території селища.


 

ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення проекту регуляторних актів

Проекти рішень сесії Козівської селищної  ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2019 рік».

 

   Відповідно до ст.ст. 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань Козівська селищна рада повідомляє про оприлюднення проектів рішень сесії Козівської селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік», «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2019 рік».

 

   Розробник: виконавчий комітет Козівської селищної ради.

   Проекти регуляторних актів та аналізи його регуляторного впливу будуть розміщені (оприлюднені) на офіційному сайті Козівської селищної ради (kozova.sel.rada@ukr.net) розділі "Оголошення".

  Термін приймання пропозицій та зауважень до проектів регуляторного акта становить один місяць з дня оприлюднення проектів регуляторних актів та аналізів його регуляторного впливу.

   Пропозиції та зауваження до проектів регуляторних актів та аналізів його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі на адресу розробника: Козівської селищної ради, вул.Грушевського,32, смт Козова, 47601. тел./факс: 2-19-53 та/або на електронну адресу kozova.sel.rada@ukr.net.

 

https://rada.info/upload/users_files/04525573/897c2a64a3d700535a8da1eee8cb5708.docx

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення сесії Козівської селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2019 рік»

 

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308, та визначає правові і організаційні засади реалізації проекту рішення сесії Козівської селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2019 рік».

Назва регуляторного органу:  Козівська селищна рада.

Назва документа: проект рішення сесії Козівської селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2019 рік».

Розробник аналізу регуляторного впливу: виконавчий комітет Козівської селищної ради.

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати

Податковим кодексом України ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням органу місцевого самоврядування, залежно від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв.м. бази оподаткування.

Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

Згідно  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів відносяться до виключної компетенції сесії ради.

Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом прийняття вказаного рішення – це приведення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки в селищі у відповідність до вимог чинного законодавства України. Розв’язання даної проблеми за допомогою ринкового механізму неможливе, оскільки чинне законодавство чітко регламентує, що саме органи місцевого самоврядування встановлюють розмір податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Впровадження даного регулювання є доцільним у зв’язку з тим, що інших альтернатив розв’язання проблеми не існує. Даний регуляторний акт спрямований на досягнення чітко спрямованої мети – приведення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у відповідність до вимог Податкового кодексу України та залучення додаткових коштів до бюджету Козівської селищної ради.

 

 2. Визначення цілей регулювання

Метою запропонованого регуляторного акту є:

- створення єдиного механізму справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- збільшення надходжень до загального фонду селищного бюджету за рахунок перегляду ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та направлення додаткових коштів на соціальний розвиток селища;

- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних зі справлянням податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

 

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей.

В якості альтернативи для досягнення встановлених цілей пропонується два способи:

- неприйняття даного регуляторного акта (відмова від регулювання);

- встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки рішенням селищної ради.

Оцінюючи визначені альтернативи слід зазначити, що перша альтернатива не є прийнятною, оскільки вона веде до відмови від поставлених цілей по збільшенню надходжень до місцевого бюджету та фінансування соціально-економічного розвитку селища. У разі не прийняття органом місцевого самоврядування рішення щодо встановлення місцевих податків і зборів, передбачених статтею 10 Податкового кодексу України, такі податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Податковим кодексом України за мінімальними ставками.

Прийняття селищною радою запропонованого регуляторного акту дасть можливість вирішити визначені проблеми при дотриманні норм чинного законодавства України, в найбільш короткий термін, з найменшими витратами.

 

4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

 

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

 

2

 

Не вирішення існуючої проблеми. Надходжень бюджету не вистачить для реалізації усіх запланованих програм

Альтернатива 2

4

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою; прийняття рішення відповідає вимогам чинного законодавства, приводить ставки по місцевим податкам і зборам у відповідність до вимог ПК України

 

Рейтинг

 

 

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

 

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

 

 

Не вибрана через причину недостатнього наповнення місцевого бюджету і, відповідно, реалізації  не всіх бюджетних програм

  •  

 

Альтернатива 2

Ця альтернатива є найбільш привабливою за наступними причинами:

- забезпечує наповнення місцевого бюджету;

- дозволяє реалізувати бюджетні програми та соціальні проекти

Найбільшими зовнішніми ризиками є:

- зміна діючого законодавства

- зниження платоспроможності платників податків;

- політична та економічна ситуація в країні.

Таким чином, для реалізації обрано альтернативу 2 - встановлення економічно обґрунтованих розмірів ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, щоб суб’єкти господарювання могли сплачувати податок, а бюджет наповнювався.

 

5. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

Реалізація запропонованого регулювання здійснюється шляхом впровадження наступних заходів:

  • затвердження розміру ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у межах смт Козова;

  • забезпечення направлення коштів, отриманих від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для розвитку господарства, соціальної сфери, впровадження селищних  програм;

  • прийняття місцевого нормативного документу, який в рамках чинного законодавства дає можливість удосконалити і зробити прозорим порядок та механізм визначення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

  • невідкладне оприлюднення нового регулювання в засобах масової інформації та/або на офіційному сайті органу місцевого самоврядування з метою громадського обговорення проекту регуляторного акту, та надання зауважень та пропозицій від громадськості;

  • забезпечення прозорості і вільного доступу до інформації щодо визначення розміру ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта.

За результатами прийняття зазначеного рішення має бути досягнуто цілей, передбачених у розділі 2 цього Аналізу.

 

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

- забезпечення наповнення місцевого бюджету та фінансування соціальних програм селища

Витрати, пов’язані з розробкою та впровадженням регуляторного акта

Суб'єкти господарювання

- встановлення чіткої процедури визначення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- передбачуваність дій влади.

Витрати пов'язані із сплатою податку до бюджету

Громада

- додаткові надходження до бюджету, які спрямовуються на розвиток селища.

Витрати пов'язані із сплатою податку за землю до бюджету

 

7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту.

Відповідно до вимог Податкового кодексу України строк дії даного рішення 1 рік.

8. Визначення показників результативності регуляторного акту.

Показниками результативності регуляторного акта є :

1. Розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією акта.

2. Кількість об’єктів – платників місцевих податків та зборів, на яких поширюється дія запропонованого акта.

4. Рівень поінформованості платників місцевих податків та зборів.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.

Відстеження результативності даного регуляторного акту буде здійснюватись за допомогою аналізу надходжень до селищного бюджету податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Оцінка ефективності запропонованого регуляторного акту буде здійснена за підсумками проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторного акту.

 

                Секретар селищної ради                                        Смерека С.В.

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення сесії Козівської селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік»

 

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308, та визначає правові і організаційні засади реалізації проекту рішення сесії Козівської селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік».

Назва регуляторного органу:  Козівська селищна рада.

Назва документа: проект рішення сесії Козівської селищної ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на 2019 рік».

Розробник аналізу регуляторного впливу: Виконавчий комітет Козівської селищної ради.

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати

Податковим кодексом України ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування – не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь – не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки. Ставка податку встановлюється у розмірі не більше 12 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

Ставка податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, встановлюється у розмірі не більше 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, а для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області.

Базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації.

Згідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів відносяться до виключної компетенції сесії ради.

Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом прийняття вказаного рішення – це приведення ставок плати за землю в місті у відповідність до вимог чинного законодавства України. Розв’язання даної проблеми за допомогою ринкового механізму неможливе, оскільки чинне законодавство чітко регламентує, що саме органи місцевого самоврядування встановлюють розмір плати за землю.

Впровадження даного регулювання є доцільним у зв’язку з тим, що інших альтернатив розв’язання проблеми не існує. Даний регуляторний акт спрямований на досягнення чітко спрямованої мети – приведення ставок плати за землю до вимог Податкового кодексу України та залучення додаткових коштів до бюджету смт Козова.

 

 2. Визначення цілей регулювання

Метою запропонованого регуляторного акту є:

- створення єдиного механізму справляння плати за землю;

- вдосконалення земельних відносин на основі встановлення ставок плати за землю та диференціації ставок в залежності від функціонального призначення земельної ділянки;

- забезпечення більш повного обліку земель, їх власників і користувачів, раціонального та ефективного використання земельних ділянок;

- наповнення селищного бюджету, шляхом отримання додаткового обсягу надходжень;

- збільшення надходжень до загального фонду селищного бюджету за рахунок перегляду ставок податку за землю та направлення додаткових коштів на соціальний розвиток селища.

 

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей.

В якості альтернативи для досягнення встановлених цілей пропонується два способи:

- неприйняття даного регуляторного акта (відмова від регулювання);

- встановлення ставок земельного податку рішення селищної ради.

Оцінюючи визначені альтернативи слід зазначити, що перша альтернатива не є прийнятною, оскільки вона веде до відмови від поставлених цілей по збільшенню надходжень до місцевого бюджету та фінансування соціально-економічного розвитку селища. У разі не прийняття органом місцевого самоврядування рішення щодо встановлення місцевих податків і зборів, передбачених статтею 10 Податкового кодексу України, такі податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Податковим кодексом України за мінімальними ставками, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.

Прийняття селищною радою запропонованого регуляторного акту дасть можливість вирішити визначені проблеми при дотриманні норм чинного законодавства України, в найбільш короткий термін, з найменшими витратами.

 

4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

 

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

 

2

 

Не вирішення існуючої проблеми. Надходжень бюджету не вистачить для реалізації усіх запланованих програм

Альтернатива 2

4

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою; прийняття рішення відповідає вимогам чинного законодавства, приводить ставки по місцевим податкам і зборам у відповідність до вимог ПК України

 

Рейтинг

 

 

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

 

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

 

 

Не вибрана за причини недостатнього наповнення місцевого бюджету і, відповідно, реалізації  не всіх бюджетних програм

  •  

 

Альтернатива 2

Ця альтернатива є найбільш привабливою за наступними причинами:

- забезпечує наповнення місцевого бюджету;

- дозволяє реалізувати бюджетні програми та соціальні проекти

Недоліки цієї альтернативи – перехід суб’єктів господарювання в «тінь» - легко виправляються та контролюються за причини невеликої кількості суб’єктів господарювання та високою обізнаністю громадян зі справами громади.

Найбільшими зовнішніми ризиками є:

- зміна діючого законодавства

- підвищення рівня інфляції

 

 

Таким чином,для реалізації обрано альтернативу 2- встановлення економічно обґрунтованих розмірів ставок земельного податку, щоб суб’єкти господарювання могли сплачувати податок, а бюджет наповнювався.

 

5. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

Реалізація запропонованого регулювання здійснюється шляхом впровадження наступних заходів:

  • затвердження розміру ставок земельного податку за земельні ділянки у межах смт Козова;

  • забезпечення направлення коштів, отриманих від плати за землю, для розвитку  господарства, соціальної сфери, впровадження селищних программ;

  • прийняття місцевого нормативного документу, який в рамках чинного законодавства дає можливість удосконалити і зробити прозорим порядок та механізм визначення плати за землю;

  • забезпечення раціонального, ефективного використання земельного фонду селища, методів його оцінки і розрахунків ставок за його використання;

  • невідкладне оприлюднення нового регулювання в засобах масової інформації та/або на офіційному сайті органу місцевого самоврядування з метою громадського обговорення проекту регуляторного акту, та надання зауважень та пропозицій від громадськості;

  • забезпечення прозорості і вільного доступу до інформації щодо визначення розміру ставок земельного податку за використання земельних ділянок.

 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта.

За результатами прийняття зазначеного рішення має бути досягнуто цілей, передбачених у розділі 2 цього Аналізу.

 

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

- забезпечення раціонального та ефективного використання земельних ділянок;

- забезпечення наповнення селищного бюджету та фінансування соціальних програм міста

Витрати, пов’язані з розробкою та впровадженням регуляторного акта

Суб'єкти господарювання

- встановлення чіткої процедури визначення ставок податку за землю;

- передбачуваність дій влади;

- прогнозування умов господарювання і витрат зумовлених використанням земельних ресурсів.

Витрати пов'язані із сплатою податку за землю до бюджету

Громада

- додаткові надходження до бюджету, які спрямовуються на розвиток селища.

Витрати пов'язані із сплатою податку за землю до бюджету

 

7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акту.

Відповідно до вимог Податкового кодексу України строк дії даного рішення 1 рік.

 

8. Визначення показників результативності регуляторного акту.

Показниками результативності регуляторного акта є :

1. Розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією акта.

2. Кількість об’єктів – платників місцевих податків та зборів, на яких поширюється дія запропонованого акта.

4. Рівень поінформованості платників місцевих податків та зборі.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.

Відстеження результативності даного регуляторного акту буде здійснюватись за допомогою аналізу надходжень до селищного бюджету плати за землю.

Оцінка ефективності запропонованого регуляторного акту буде здійснена за підсумками проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторного акту.

                  

                      Секретар селищної ради                                        Смерека С.В.

 

 


 

Оголошуємо громадські слухання

Козівська селищна рада повідомляє про початок процедури розгляду (шляхом прилюдного експонування) та проведення громадських слухань щодо врахування інтересів громадськості під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, детального плану території (зміна цільового призначення земельної ділянки) для будівництва індивідуального житлового будинку та господарських будівель і споруд в районі вулиці Колійова селища Козова Козівського району Тернопільської області.

Земельна ділянка площею 0,0868 га (кадастровий номер: 6123055100:02:003:0200), площа забудови 188,06 м².  

Розгляд та реєстрація пропозицій громадськості до проекту відбуватиметься з 27 квітня 2018 року до 28 травня 2018 року в приміщенні Козівської селищної ради в смт. Козова, вул. Грушевського, 32.


До уваги студентів смтКозова, що навчаються у вищих навчальних закладах України, очної та заочної форми навчання.

Запрошуємо Вас взяти участь у конкурсі, переможець якого отримає грант (стипендію) на сплату одного року навчання в українському вищому навчальному закладі.
Участь у конкурсі безкоштовна.

Оплачується навчання як в державних, так і в комерційних вищих навчальних закладах.

Наразі є два гранти, в залежності від спеціалізаціі навчання. Ознайомитися з завданням та умовами можна за наступними посиланнями:

https://www.cybershark.com.ua/scholarship-ua/
https://deltabank-online.com.ua/scholarship-ua/
Запитання та роботи можно надсилати через сайт або на пошту: grant@cybershark.com.ua


 

Шановні  мешканці  смт Козова дотримуйтесь затверджених Правил благоустрою населеного пункту, а саме:

  1. Утримуйте в належному стані огорожіприбудинкові території;

  2. Проводьте своєчасну обрізку дерев та обкошення трави;

  3. Тверді побутові відходи, що утворюються в домогосподарстві викидайте у відведені для цього місця.

     За порушення правил благоустрою мешканця може бути притягнено до адміністративної відповідальності, згідно ст. 152 КУ «Про адміністративні правопорушення» (порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів), що тягне за собою накладення штрафу у розмірі від 340 грн до 1360 грн.

     Фіксує порушення у сфері благоустрою -інспектор по благоустрою Козівської селищної ради. 

 

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

 

   Козівська селищна рада повідомляє про виявлення та взяття на облік безхазяйного нерухомого майна :

гідротехнічна споруда, дамба ставка за адресою : смт Козова, вул. Підстанція, 2 (витяг від 20.03.2018 р. № 117769997).

   Власників вищевказаного майна з підтверджуючими документами просимо звернутися до селищної ради

(вул.Грушевського, 32 смт Козова) для зняття з обліку безхазяйного майна протягом року з дня опублікування цього оголошення.

(Текст оголошення 26 березня 2018 року направлено для публікації в газеті «Вільне слово», вих. № 01-334/3-09).

 

                                         КОЗІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

                                              Тернопільська область

                                             Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

                                                   селищного голови

від  12 лютого 2018  року  № 5

Про скликання чергового засідання

сесії селищної ради

            Керуючись пунктом 8) частини 4 статті 42, статтею 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  скликати чергове засідання  сімнадцятої сесії Козівської селищної ради сьомого скликання 22 лютого 2018 року о 09 год 00 хв ранку в приміщенні методичного кабінету  районного Будинку культури по вул. Грушевського, 23 в смт Козова.

           На розгляд чергового засідання сімнадцятої сесії Козівської селищної ради сьомого скликання передбачається винести такі питання:

  1. Блок фінансових питань.
  2. Про внесення змін до бюджету Козівської селищної ради на 2018 рік.
  3. Блок земельних питань.
  4. Різне.

                          Козівський

                        селищний голова                                      Адамів Я.Б.

 

 

ДО УВАГИ ВЛАСНИКІВ ЗЕМЕЛЬНИХ ЧАСТОК (ПАЇВ)

ЗЕМЛЕКОРИСТУВАЧІВ, ВЛАСНИКІВ  О'БЄКТІВ ЖИТЛОВОЇ

ТА/АБО НЕЖИТЛОВОЇ НЕРУХОМОСТІ

 

КОЗІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ПОВІДОМЛЯЄ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ОПЛАТИ ЗЕМЕЛЬНОГО

ПОДАТКУ ТА ПОДАТКУ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ВІДМІННЕ ВІД ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ.

ТЕРМІН СПЛАТИ ЦИХ ПОДАТКІВ ЗАВЕРШИВСЯ 28 СЕРПНЯ 2017 РОКУ.СТАНОМ НА СЬОГОДНІШНІЙ ДЕНЬ ДЛЯ

ГРОМАДЯН ,ЯКІ НЕ СПЛАТИЛИ ПОДАТКИ НАРАХОВАНА ПЕНЯ У РОЗМІРІ 20%.

ОКРІМ ЦЬОГО ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО СИСТЕМАТИЧНА НЕ СПЛАТА ЗЕМЕЛЬНОГО ПОДАТКУ  ВІДПОВІДНО ДО

СТ.141 ЗК Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ  ПРИПИНЕННЯ ПРАВА КОРИСТУВАННЯ ЗЕМЕЛЬНОЮ ДІЛЯНКОЮ. 

 


УВАГА!!!

Козівська селищна рада повідомляє про зміну адреси електронної пошти з rada@ko.te.ua на нову офіційну адресу:

kozova.sel.rada@ukr.net

Зазначена адреса електронної пошти є офіційною адресою електронної пошти Козівської селищної ради, за якою можуть звертатися громадяни та суб'єкти господарювання.

Просимо надалі користуватися новою адресою електронної пошти.Дякуємо за увагу!

 


О Г О Л О Ш Е Н Н Я 

Виконком  Козівської селищної  ради повідомляє про те, що складування будівельних матеріалів, сміття, зберігання автомобілів, тракторів, сільськогосподарської техніки та ін. на дорогах, тротуарах селища та в інших місцях загального користування є порушенням Правил благоустрою смт Козова. 

Відповідно до ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення  таке правопорушення тягне за собою накладення штрафу на громадян від 20-ти до 80-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (НМДГ) (340-1360 грн.) і на посадових осіб, громадян-суб’єктів  підприємницької діяльності – від 50-ти до 100 НМДГ (850 – 1700 грн.). 

Детальніше з Правилами благоустрою можна ознайомитися на сайті Козівської селищної ради: rada.ko.te.ua .  

 

Виконавчий комітет
селищної ради

 

 

rada.org.ua - портал місцевого самоврядування

Vlada.online - розробка офіційних сайтів органів державної влади і органів місцевого самоврядування

Асоціація міст України

Логін: *

Пароль: *